tisdag 20 april 2010

» inspiration zero

Anledningen till att det inte blivit något skrivet här idag är för att jag helt enkelt inte har något att skriva om. Helt tomt i bollen. Men snart kommer Liam hem från dagis (mamma och Adde ville hämta honom idag) och då får jag säkert lite inspiration från min lille fisbulle. Om inte annat kommer det upp lite bilder!

Det var egentligen meningen att gubben och jag skulle åkt och kikat på bil idag men nu har det krabbat till sig. Antagligen blir det en liten sväng (35 mil snarare) imorgon istället. Så kanske, kaaanskeee får vi ny bil imorgon. En härlig v70 i sina bästa år!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam