torsdag 1 april 2010

» påsk på dagis

Jag har precis varit och lämnat Liam på dagis. Han fick komma vid nio idag och gå till klockan tolv då avdelningarna ska fira påsk tillsammans. Tycker det var väldigt snällt av dom att låta honom komma en extradag! Annars hade vi nog istället gått till kyrkis där dom också skulle fira påsk och pyssla. Funderade på om vi skulle gå dit istället så jag också kunde vara med och dona med Liam men struntade i det eftersom jag inte är helt piggelin ännu. Bäst att låta bli för att inte smitta ner de andra barnen. Inte för att jag skulle slicka dom i ansiktet men hostan sitter ju i fortfarande liksom.

Idag kommer min mammas barndomsvän Dessi från huvudstaden på besök. Sist hon hälsade på var Liam nästan sju månader (litenlitenplutt) och vi var i full gång med flytten till Kosta. Ska bli kul att ses igen då det inte blir så ofta och så stannar hon till söndag.

Vad händer mer idag? Ingen aning. Ska upp och ta en dusch nu tänkte jag. Hann fota alla kläderna igårkväll också så jag får försöka hinna med lite redigering av bilderna. Annars får vi se vad resten av dagen har i sitt sköte.

4 kommentarer:

Amanda sa...

vad roligt för honom med påskfirande på dagis. Sådant brukar ju absolut vara uppskattat av dom små. :)

Här hemma blir det ingen påsk alls i år tror jag. Vi åker till mormor på påskafton och firar lite istället. :)

Hoppas du får en fin dag!

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Mys med påskpyssel på dagis!
Va skoj för Liam att han fick vara med på det :)

Hoppas att ni får en fin fin skärtorsdag vännen!
Kramar

Sara sa...

Hej, nu är tävlingen i samarbete med Småtting avslutad. Kika in och se vem som vann!

Ha en bra dag!

Emma Johansson sa...

Ja, alltid kul när man kommer bra överens med personal och äldre :)
Okej :) Hoppas ni hittar en ny bil då! Vi måste med ha en efter sommaren :S Dyrt men behövligt!
Jag hoppas med på det ;)
Vill ha en liten sötnos!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam