lördag 17 april 2010

Biljakt

Liam och jag hade besök i gårkväll av mamma och Adde. Vi käkade pizza, kollade på Talang och rusbusade med fisungen tills han la sig vid nio-tiden. Så det blev fredagsmys i alla fall, även om pappa Simon var fast på fabriken hela kvällen.

Liam lät oss sova till klockan tio idag. Ljuvligt, med andra ord. Vi har precis ätit frukost och när Simon kommer tillbaka från hundpromenaden med Diesel ska vi börja biljakten. Har hittat några favoriter som vi ska ringa på. Kanske åker vi och kikar på en redan idag? I’m so excited and I just can’t hide it…

1 kommentarer:

Amanda sa...

Himmel vilken lyx att få sova så länge!! :)
jag tyckte jag fick sovmorgon och då vaknade Ludwig ändå klockan 6 idag. ;)

Hoppas ni hittar vad ni söker! Ha en underbar dag!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam