fredag 16 april 2010

Busunge på vift

IMG_2860
Liams dagliga inspektion av trädgården!

Liam sov i en och en halv timme på soffan men vaknade av att telefonen ringde. Det måste vara all den friska luften som får honom att somna utan “protester”, något han har varit duktig på sen dagisstarten när det gäller den dagliga sovstunden. Så det är skönt att allt börjar bli som vanligt och rutinerna tittar fram igen.

Vi har nu varit ute och gått en runda i trädgården. Även Liams mormor, som kom innan, följde med ut och hjälpte mig jaga busungen. Finns ju så mycket skoj att hitta där ute. Solcellslampor att dra upp, blommor att pilla på och grannar att besöka!

2 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Tänk sån stor värld ett litet barn har att utforska o uppstäcka!
Så det är klart att mamma o mormor ska få jaga lite ;)
Kramar

snart pappa sa...

söt bild på honom

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam