måndag 19 april 2010

Den där agnes?

Jag har gjort som Muppsan och Edvinsmamma! Igårkväll messade jag till 118100 och frågade: “Vem är Agnes Lau Edberg?” Fick svar på sekunden! Men sen idag blev jag sugen på att testa igen så nu har jag två svar!

“Agnes Lau Edberg har en blogg som handlar om
hennes liv tillsammans med hennes söta son Liam.”

Agnes Lau Edberg är en 22-årig smålandstjej som gärna skriver
i sin blogg om hennes son Liam och sin sambo Simon”

Har du också testat? Lämna en kommentar så jag får läsa – hade varit jättekul!

12 kommentarer:

sophie sa...

svar: Tack så mycket :) Du får jätte gärna rösta på mig som veckans blogg här:
http://chicmommy.blogg.se/2010/april/veckansblogg-finalister-1.html#comment

tack så mycket, kram

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Roligt att du antog utmaningen :)
Jobbigt att ni hade ett "disco" utanför huset inatt med...det är nog jobbigt att lyssna på såna när det är helg, men en söndag är det absolut inte ok. Hoppas att du får vila lite idag istället!

Kram kram

Amanda sa...

Vad roligt att ni alla testat. jag läste Muppsans inlägg igår och sen Elins lite senare. Blir bra sugen på att testa jag med. :)

Mrsfunky sa...

Jag har oxå testat, men det var inte så mkt som stämde =)

Hoppas du får en trevlig dag!
Kram

bagerskan sa...

Måste testas...!
Jag ska pröva både mitt namn och min blogg! *ler*

Kram Karin

BeckaHBitcH.se sa...

Har inte tid att läsa inlägget ovan så jag ber om ursäkt om jag postar det här på ett olämpligt ställe men jag har så många att skriva detta till så det får bli opersonligt klippt och klistrat:

Kika in på min lista över bästa bloggarna. Du är länkad :-) Men i vilken kategori? ;-)

http://beckahbitch.blogg.se/2010/april/utkast-april-19-2010.html

Ha en fin vecka.

Mrsfunky sa...

Ja, jag tycker oxå att jag fick ett konstigt svar, men hur ska dem kunna veta! =) Kul var det ialla fall.
Kram

Alexandra - mamma till Neija sa...

Jag testade också..
Fick svaret: "118100 tror att Alexandra är en glad och sportig tjej i sina bästa år som gillar fotboll, att spela guitar hero samt att shoppa med vännerna"

Hade jag fått det där svaret för ca 2 år sedan så hade jag hållit med till hundra procent.. nu kändes det helt fel.
Dom kanske inte riktigt hängt med i utvecklingen? :)

Fin blogg föresten!

Linda sa...

nä haha. verkar ju helt galet =)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag har testat:

http://virresblogg.blogspot.com/2010/04/da-ska-vi-se.html

Anonym sa...

Nu har mamma oxå testat! Kul kul!

Plutten sa...

Men oj vad skoj!:D Det där måste jag med testa:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam