fredag 19 mars 2010

Tävling: Willvin

Willvins målsättning är att erbjuda småbarnsföräldrar genomtänkta och praktiska produkter av hög kvalitet till ett riktigt bra pris. I butiken finner du skötväskor med snygg design och överraskande praktiska lösningar. Helt enkelt en skötväska som passar till båda föräldrarna – överallt.

I denna tävling har du chansen att vinna en alldeles egen skötväska från Willvin. Det finns flera modeller i olika material och färger. En modell som ännu inte finns i butikens sortiment är Willvin Leatherette Burgundy i ljuvlig vinröd färg, självklart kan man även välja en sådan! De matchande tillbehören som ingår i priset är skötunderlägg, blöj-/klädpåse i nylon, flaskhållare och zipbag.
Värdet på vinsten är hela 1095 riksdaler + frakt!

Willvin 01 Jag tävlar om en valfri skötväska från Willvin.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress och eventuell bloggadress. Berätta också vilken väska du skulle vilja ha och motivera varför.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 2 april klockan 21:00! Lycka till allihopa!

62 kommentarer:

Camilla sa...

Skulle jag vinna skulle ja välja WILLVIN Magnificent Napped för den var så grymt snygg!

mail: taidocamilla@gmail.com
blogg:http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

Amanda sa...

Jag vill absolut vinna en fin skötväska från Willvin. Om jag hade turen med mig skulle jag välja WILLVIN Magnificent Napped. Den är både stilren, rymlig och skulle passa vår vagn så himla bra.

Jag har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-valfri-skotvaska-24.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Carolina sa...

Jag skulle vilja vinna Willvin Leatherette Burgundy, inte åt mig själv utan i present åt min kära väninna Sara. Hon har en son på 5 år, och har sedan dess längtat såå efter ett syskon till honom - och nu, efter många svåra år av försök så väntar hon nu ett litet syskon till sin Max - vet att hon hade blivit helt överlycklig för en sån här skötväska, därför håller jag nu tummarna stenhårt för att jag ska få ge henne denna fina present!

Sandra [2barnsmamma] sa...

Jag vill vara med och tävla, om jag vinner vill jag ha en svart All In One Care Bag.

sandra stomberg
sandrastomberg@hotmail.com

Milla sa...

Jag vill absolut vara med och tävla :)
Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja Willvin Magnificent Leatherette Beige. Jag har letat som en tok efter en skötväska som motsvarar mina behov. Denna är både otroligt funktionell, rymlig och smart. Sen skulle den vara väldigt snygg på min vagn :)

Jag har tipsat i bloggen: http://sagabus.blogg.se/2010/march/haller-tummarna-haart.html

//Milla
copycat_6@hotmail.com

petrapirat sa...

ja, men jag kör väl på här då och tävlar lite till! :)

om jag vann skulle jag vilja ha Magnificent Leatherette i brunt läder. (tror det är samma som du fick kanske?).
Motiveringen till detta är att vi har en jättefin skötväska, som jag fick av min svåger. Men då den var just till mig så skulle man kunna säga att den är väääldigt tjejig, utan att överdriva. Och Willvins skötväskor är ju fantastiskt fina och väldigt unisex, så den skulle passa mannen i familjen mycket, mycket bra! (Så han slipper skämmas för tjejväskan liksom..)

qetra86@hotmail.com


- Petra*

AnnapåGrönkulla sa...

Jag vill såklart ta chansen! Just nu glider vi omkring med en skötväska från det stora möbelvaruhuset och den funkar väl, men mer än så är det inte. Jag rymmer knappt plånboken... Så jag skulle bli världens gladaste om vi fick en lite uppdaterad skötväska där vi rymmer alla prylar =) WILLVIN Magnificent låter som om den skulle passa oss, grymt att man t.o.m. rymmer laptopen!
acwse(at)hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle gärna vara med och tävla. Om jag vinner skulle jag ge väskan till min bror som nyss fick sin första son ;-)
Den jag skulle välja till han är "All In One Care Bag"

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/march/tavlingar-hos-agnes.html

Kram
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Annmi sa...

Klart :)

DEnna Önskar jag Vinna:

WILLVIN Magnificent Leatherette

annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Ååå vilka underbara skötväskor!!!
Vill gärna vinna denna:

WILLVIN Magnificent Leatherette 1095 kr

Mvh Margona Strömberg

maggan_20@hotmail.com

Lillan sa...

jag är med. skulle vilja vinna den nya "Willvin Leatherette Burgundy vinröd" sååå fin. och eftersom jag ändå är på jakt etfer skötväska till pyret i magen såklart man ska ha en med riktig stil på en gång!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/march/skotvaska.html

mail: litenmentuff@live.com

Weronica sa...

Jag vill gärna vara med!

Om jag vinner så skulle jag vilja ha en Willvin Magnificent!

Har länkat här:
http://weronicamellqvist.blogg.se/tavlingar/2010/march/valfri-skotvaska.html


isaacsmamma@hotmail.com

Linda sa...

OM jag vinenr, så får min vän Linda väskan i present. Tror hon vill ha en ryggsäck, elelr en lyxig modell.... vet inte =)

http://lindisen81.blogspot.com/2010/03/vinn-en-willvin-skotvaska.html

mail: hedenberg_81@hotmail.com

Linda sa...

Åh det vore som en dröm som blir sann om jag skulle ha turen på min sida och vann denna underbara skötväska. Har nämligen ingen skötväska då den som jag köpte ny för 5 månader sen blev stulen under ett besök på BVC :( Inte ens där kan man få ha sina saker i fred. Har ännu inte haft ekonomi till att köpa en ny än då jag fn är föräldraledig och då räcker inte pengarna till allt.

Skulle nu min dröm slå in så skulle jag vilja ha den underbara WILLVIN Magnificent Napped

Håller nu alla mina tummar och tår och hoppas på en massa massa tur

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-skotvaska.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

BeckaHBitcH.se - triss i gossar sa...

Jag skulle gärna vilja vinna en Magnificent Napped.

Jag har en sådan och den är helt otrolig, fantastisk, snygg, praktisk och underbar så därför skulle jag vilja vinna en att ge till min svägerska i present spom väntar en liten kusin till mina barn. Bebisen är beräknad att födas i slutet av april och jag skulle bli världens lyckligaste om jag fick ge en sån fantastisk present som jag VET är den bästa väskan som man kan ha :-)

beckah@mensa.se

Som vanligt har jag länkat och det har jag gjort här: http://beckahbitch.blogg.se/2010/january/sista-chansen.html

care69 sa...

Jag är med!
Jag skulle vilja vinna WILLVIN Magnificent Leatherette, brun. En snygg skötväska som absolut kvalificerar sig som vanlig väska när "sköt-tiden" är över.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/03/2-april-vinn-skotvaska-fran-willvin.html

care69(at)live.se

sandra sa...

hej! jag är med!
vinner supergärna denna.
inte åt mig själv utan åt min syster, då deras skötväska gått sönder och inte ser så fin ut nåmer. om jag vinner väljer jag WILLVIN Magnificent Napped. Då passar den snyggt till både mamman och pappan.

kram sanko
sandra_fors93@hotmail.com

Anonym sa...

TJA! Jag är med och tävlar, och hoppas på en enorm tur.

Vinner jag så väljer jag WILLVIN Magnificent Napped då jag vet att sambon dregglat över just denna. Hon skulle bli oerhört glad om jag kom och sa att vi vunnit en. Då blir det en glad sambo.

MVH JIMMY grob_flyer@hotmail.com

Anonym sa...

Hej på dig! En till här som har lust att vinna den här kanonfina väskan.

Vinner jag så tar jag WILLVIN Magnificent Napped, den är diskret men ack så snygg. Passar verkligen till alla. Och den har ju verkligen fångat min kärlek.

MVH NINA
ninafors@hotmail.com

Linda sa...

Åååh jag vill verkligen vinna! Kommer nu hålla tummarna stenhårt i 2 veckor=)

Min favorit är WILLVIN Magnificent Napped! Absolut snyggast! Så den vill jag gäärna vinna. Och jag väljer den just för att den är så himla "rejäl". En superfin väska som antagligen aldrig går sönder (som så många andra) och den är även en som min karl skulle kunna använda. Hoppas hoppas hoppas!

kram Linda fors_linda@hotmail.com

tina sa...

hej. skulle vilja vinna WILLVIN Magnificent Napped i svart. fin fin

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Vilken toppen tävling!
Har läst och sett mycket reklam om dessa väskor och hört från väninnor som har dem att dem är kanon!
Såklart att jag vill ha en sådan - skulle passa bra till vår vagn också! =)Dem är ju super fina!

Om jag har turen att vinna så skulle jag vilja ha en: WILLVIN Magnificent Napped.

Har länkat här:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/03/tavling-slut-2-april.html

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Cathy sa...

Hej!
Åh, va GLAD jag blev att jag hittade denna tävling:-)
Har jag den STORA LYCKAN att vinna väljer jag: WILLVIN Magnificent Napped i svart!
Willvin har UNDERARA väskor!!

Min motivering varför jag vill vinna är att jag nött på samma skötväska till alla barnen å den börjar göra sitt:-/ Den jag har innehåller inte några extra fack (förutom de snart ovälkomna då den börjar gå sönder)...så allt ligger huller om buller, så en ny väska med massa fack är min DRÖM!!

Har länkat från min blogg:
http://fourkids.blogg.se/2010/march/tavlar-36.html

Min E-mail är: johansson-77@live.se

Så Nu HOPPAS Jag På Turen!!

Anonym sa...

Deltar gärna!
Willvin magnificent leatherette i beige skulle bli mitt val, gillar att den är av konstläder så den är lättskött och behåller sin form :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Lisa sa...

Den här tävlingen måste man ju bara vara med i! =)

WILLVIN Magnificent Napped i svart är min favorit, riktigt läcker! Skulle jag vinna den så skulle jag göra ett två människor vääldigt glada, nämligen min syster och svåger som väntar smått i september. Har kikat på både vagn och skötväskor med dom men inget är fint/rymligt nog, och som grädde på moset alldeles för dyrt också! Så nu håller jag alla tummar jag har!

/Lisa
lislisa.blogg.se
lisbus@hotmail.com

Anonym sa...

WILLVIN Magnificent
den passar både mig o mannen och sedan vet jag ingen av mina vänner som har något liknande.
carola.bylander@telia.com

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar :) Om vi skulle bli de lyckliga vinnarna så skulle vi välja
WILLVIN Magnificent Napped 1095 kr (svart). Den skulle passa perfekt till våran tvillingvagn som vi måste köpa nu när vi väntar smått efter sommaren. Vore perfekt att ha en så fin skötväska ;)

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/03/tavling_7130.html

Carola L sa...

Jag vill vinna WILLVIN Magnipack 895 kr för den är mest jag - skulle behöva en bra ryggsäck att ha med barnsaker i!


Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/march/valfri-skotvaska-fran-willvin-2-april.html

Elin Södergren sa...

Hejsan!
Om jag skulle ha turen att vinna så skulle WILLVIN Magnificent Napped svart, sitta fint då den rymmer massor och verkar så praktisk,överpackar nästan alltid vår skötväska så det vore trevligt med en som jag inte kan överpacka!Också jättebra att ha sen när man får ett syskon till sin lille knodd!Håller tummarna nu!

Elin S
E.sodergren@live.se

Linda w L2K sa...

Precis en tävling för mig!

Jag har förälskat mig i WILLVIN Magnipack. Jag är en riktig ryggsäcksmänniska så den vore verkligen nåt för mig.

mail: l2k_konig@hotmail.com

Länkar oxå; http://l2kw.blogspot.com/2010/03/tavlar-om-en-willvin.html

Louise o Adam sa...

Jag skulle verkligen behöva en ny snygg skötväska! Den vi har nu sjunger på sista versen...
Om jag skulle ha turen att vinna vill jag ha Willvin Magnificent Napped i svart. Den verkade vara skötväskornas skötväska! :)

Nu håller vi tummar och tår! :)
http://louisecaroline.blogg.se/wishlist/2010/march/skotvaska-fran-willvin-24.html#comment
louise_eck@bredband.net

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja vinna väskan multidad.

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/march/willvin.html

Jag skulle vilja vinna manificent napped svart är min favorit, funkar till alla färger på vagn.

Jag hoppas på tur då jag vill ge denna fina väska till min vän som inte har någon bra skötväska på sin vagn.

info@annakarlsson.se

kristinh sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle helst vinna WILLVIN Magnificent Napped! (hakr0003@student.umu.se)

jenny sa...

Jag skulle bli superglad om jag vann detta pris. Har tvillingar och har än så länge inte hittat en skötväska som rymmer allt man behöver till 2 barn. En WILLVIN Magnificent tror jag skulle bli super till mig och mina knoddar. Supersnygg är den också och det är ju också viktigt:-)

Anonym sa...

Hej
Jag önskar mig Willvin Magnificent då jag aldrig har haft en skötväska. Jag får snart får mitt andra barn och känner den här gången ett stort behov att kunna bära med mig allt i en väska som mina två småttingar kan behöva ha.
MVH
Malin L
malinlofving(at)gmail.com

Anonym sa...

Hallå i regnet =)

Om jag skulle ha lyckan med mig så skulle jag vilja önska mig
WILLVIN Magnificent Napped.

Den är väldigt snygg och verkar mycket rymlig till alla saker man får bära omkring. Nu använder jag mig av min kära handväska, och den vill jag ju ha till annat =)

Med Vänlig Hälsning

Helena L
Mrs_Karlsson@hotmail.com

Jannike sa...

Jag skulle vilja vinna WILLVIN Magnificent Napped. Dels är den jävligt snygg och praktiskt. Men också för att jag spanat in den ett tag men tyvärr inte haft råd att köpa den.

jjarlbrink@live.se

http://jannikejarlbrink.blogg.se/2010/march/willvin.html

Emma sa...

Glömde såklart och skriva min mejl

granath.emma@gmail.com

Emma sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Skulle absolut välja
WILLVIN Magnificent Napped om jag vinner, den var grymt snygg, så praktisk, och passar perfekt till våran vagn :)

Erica Söderström sa...

Willwin magnipack skulle jag vilja ha om jag hade turen att vinna något, har redan en "vanlig" skötväska men nu när man har en mera aktiv son och vi gärna är ute i skogen och går samt rör på oss mycket är det sjukt klumpigt med att släpa en skötväska i handen. Den såg väldigt smidig och välplanerad ut!

mail: erica@stocksjo.se

camilla sa...

En WILLVIN Magnificent skulle jag vilja ha. Jag som inte ens äger en skötväska skulle ju bli superglad :P
Undrar hur jag klarar mig, men den dumma emmaljunga gick sönder på alla sätt.

Här är länken http://mittinrekaos.blogg.se/2010/march/tavling-5.html

misscaitline@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg har veldig lyst på Willvin All In One Care Bag; den var veldig fin, med nøytral farge, slik at pappaen også kan bruke den. I tillegg har den god plass til alt man måtte ønske å ta med seg når man tar den lille med ut. :)
Vi har ikke en stelleveske, så det hadde vært fantastisk å vinne en!

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Linda sa...

Ååå skulle så gärna vilja vinna en WILLVIN Magnificent Napped, vi har verkligen "nött ut" våran gamla skötväska. Då vi är en väldigt aktiv familj så behövs något att bita i & snart kommer pappan att vara ledig så han skulle uppskatta en skötveskans "royce rolls" =)

länk: http://betongrosorochvirkadeblad.blogspot.com/

kram Linda

Annika sa...

Jag vill vara med, skulle vilja ha MultiDad väskan. Vore perfekt med tanke på att både jag och sambon är mkt aktiva och har många bollar i luften. Då slipper vi tappa bort saker, och glömma dom hemma!
Har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/march/willvin-design.html

/Annika, familjenpettersson@hotmail.se

sara sa...

Jag skulle vilja vinna
WILLVIN Magnificenf. Passar perfekt då jag har två barn, men oftast singel vagn. Och sonen har bara dotterns gamla skötväska som är sååå sliten nu!

sara.ostling@gmail.com

Therese sa...

Åh detta kom som gudasänt nu när vi har fått lillebror (3 v gammal)! Storasyster demonstrerade sitt missnöje med att trycka ut en tub inotyol i vår emmaljungaväska så vi skulle applådera och dansa regndansen om en Willwin Magnificent Leatherette damp ner hos oss på Sockenvägen :-)

Vi håller tummarna!!!

bjarstig@live.se

http://lurans.blogg.se

Trevlig kväll!

Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

Hej jag vill vara med!

Min favorit är WILLVIN Magnificent Napped. Så himla snygg och stilren.
Min skötväska gick sönder helt och hållet. Så otroligt dålig kvalitét och jag har faktiskt inte råd att köpa en ny, så jag håller tummarna på denna!

kram Anna
annafors@hotmail.com

cammie85@hotmail.com sa...

All In One Care Bag skulle jag vilja ha. Får en liten bebis i juli. Har oxå en pojk på 1 år. Jag har inte någon skötväska och behöver det absolut nu!! hihi =)

Catti sa...

Hej! Jag är med o tävlar! Vinner jag vill jag ha WILLVIN Magnificent Napped, eftersom den är så snygg och min nuvarande är så tråkig!!

Mail: catti_b@hotmail.com

Cilla sa...

Jag skulle vilja ha en Brun Magnificent Napped. Anledningen är att WILLVINs väskor är snygga, rymliga, praktiska med alla fack & tillbehör..och exakt vad vi önskar oss! Vår ekonomi har varit väääldigt instabil under ett drygt år av olika anledningar. Nuvarande väska är därför en billig variant som är både mindre snygg och inte alls så praktisk som WILLVINs modeller. Det vore en dröm att vinna den här kompletta skötväskan som är både snygg och smart designad. Då skulle man slippa skämmas på stán.. :)
Cilla
cilla1983(snabela)hotmail.it

evamar sa...

Jag gillar WILLVIN MultiDad 895 kr. Den passar för båda föräldrarna och hålls bra på plats när man bär barnet. Att ha väskan över en axel är inget alternativ för mig eftersom den bara trillar ner då.

Jag länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/march/skotvaska-2-april.html

Annica sa...

WILLVIN Magnipack skulle jag vilja ha och vilja ge den till min kompis. Eftersom jag vet hur jobbigt det är att vara ensamstående mamma och leva på socialen. :(


bloodsband@live.se

Therese sa...

Vi skulle gärna vilja vinna en WILLVIN Magnificent Leatherette. Min skötväska som vi köpte på Ullared håller helt enkelt på att ge upp och den är fruktansvärt ful!
Så detta är en drömväska för oss!

http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/march/willvin-2-april.html#comment

anouk - Gravid sa...

Jag skulle så gärna vilja ha en växka från Willvin. Tycker de är de enda snygga skötväskorna därute.

Om jag vann skulle jag vilja ha en WILLVIN Magnificent Leatherette. Den verkar vara tålig i sitt konstläder och är fruktansvärt snygg.

dianawg86@gmail.com

Anna sa...

Jag skulle jätte gärna vinna en skötväska från Willvin. De verkar så otroligt praktiskt utan att bli allt för stora och klumpiga.

Jag skulle i så fall vilja vinna en WILLVIN Magnificent Leatherette i beige. Eftersom våran vagn är svart och beige så skulle den passa så himla bra :)

gyllan.blogspot.com

Anonym sa...

Hejsan! Jag är med och tävlar, och hoppas på tur.

Vinner jag så väljer jag WILLVIN Magnificent Napped. SÅ otroligt snygg och jag vet att min dotter är i stort behov av en ny skötväska. Stackarn går med en trasig där sakerna ramlar ur.

MVH Tarja / tarja.fors@hotmail.se

Susanne sa...

Jag skulle så gärna vilja vinna WILLVIN MULTIDAD för jag får vansinnesutbrott på min värdelösa skötväska som hela tiden glider av axeln.

Länkar här: http://tavlingsbloggen.wordpress.com/2010/03/31/skotvaska-2/

Jossan sa...

Skulle jag vinna skulle ja välja WILLVIN Magnificent Napped för den är så grymt snygg! Passar oss utmärkt!

Jossan sa...

Oops glömde min mail: yozzan_@hotmail.com

Sjubarnsmamma sa...

Oj. Det var många tävlande, men jag chansar iaf. Jag skulle verkligen behöva en ny skötväska. Har man flera småbarn så är det praktiskt.

Jag skulle gärna vilja vinna som alla andra o jag fastnade för en svart skötväska som finns här ---> http://willvindesign.se/sv/webshop/produkter?view=product&prod_id=16

Jag har länkat från min tävlingsblogg http://snurtan.blogspot.com/2010/04/tavlar-om-skotvaska.html

Glad påsk!

Cia sa...

Då jag ska bli mormor i höst så är väl detta en perfekt present, är gärna med och tävlar om en skötväska och vinner jag så skulle jag välja "WILLVIN Magnificent Napped" då den är både snygg och verkar praktisk.Min dotter skulle absolut hålla med.

Min mail: CiaB@telia.com
Min blog: http://cia-b.blogspot.com/

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam