tisdag 16 mars 2010

» en riktig babydröm

dregglis kopiera
Våra nya, fina Pippi-dregglisar från Babydrömmen

Om det är något som är både praktiskt och snyggt så är det dreggelscarfs. Den kan piffa upp vilken outfit som helst. Att Liam använder det mycket är ju ingen nyhet direkt. Inte för att han dregglar speciellt mycket längre, utan för att jag tycker det är så himla sött och fint!

Efter att jag hämtat Liam på dagis hittade jag en stor paket i brevlådan. Det var från ursnälla Patrick på Babydrömmen som skickat – inte en – utan 15 stycken dregglisar av märket Pippi. Gissa om jag blev överraskad? Tusen tusen tack till generösa Babydrömmen!

Snart startar en tävling i samarbete med Babydrömmen med ett jättefint pris i potten – håll ögonen riktigt öppna!

5 kommentarer:

Therese sa...

Vilka fina dregellappar. Tittade in i butiken de kommer från, vad fint det var.

Ha en bra dag!

ToniLoves sa...

Ja, verkligen fina. Det är nästan så man börjar dregla själv :D

Sara - mamma till Nova sa...

Jag skämdes när jag hade skickat de. :P jag såg att de va en liten kille. :P Han va riktigt söt. =D
Hur gammal är han? =D

Therese sa...

*svar*Om du går in på Korres.se eller följer länken i mitt inlägg så kommer du till deras hemsida. Anmäl dig till nyhetsbrevet och vips får du lite gratis prover :) Det tog dock ett par veckor, men väldigt trevligt!

Elin - Mamma till Edvin o bebisen i magen ♥ sa...

Vilka fina!
O helt perfekt att få, jag tycker också att det är så himla fint! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam