måndag 22 mars 2010

» promme

IMG_1550 Liam myser i vagnen på väg ut på promenix

Efter frukost, bus och lek somnade jag och min prins tätt intill varandra på soffan. Jag tror vi sov i en timme och det var så mysigt och magiskt. Sen kom mamma och hälsade på. Vi slängde på oss ytterkläderna och tog en härlig promenad i vårsolen. Diesel fick såklart följa med också. Riktigt skönt att komma ut och Liam behövde nog lite frisk luft också. Han fick vara inne hela lördagskvällen och gårdagen på grund av febern. Men lite frisk luft gör ju alltid gott och kanske få han sova ordentligt inatt tack vare det.

2 kommentarer:

Therese sa...

En sådan där nalle hade min son också när han var liten. Tycker din pojke om den?
Kram!
ps.tack för berömmet på bloggen :)

Sanna sa...

Hejsan! Nu är jag äntligen hemma & har kunnat ta itu med bloggen. Efter hemkomsten har min lilla son haft ont i magen och skrikit fem kvällar på raken därav inte mkt tid till bloggning och det där med att utse vinnare i tävlingen... MEN jag har den stora äran att berätta att du är vinnare av min Liandlotävling.

Maila mig på gothiqua_@hotmail.com med namn & adress & vad du vill ha för vinst av de som fanns att välja på så ska jag vidarebefordra uppgifterna så att du kan få hem din vinst!

Ursäktar än en gång att det har dröjt. Ha det gott! kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam