torsdag 18 mars 2010

» rena rama julafton

IMG_1292
Söta namnnappar från
Namnnappen

Julafton har det varit här denna veckan! Nästan varje dag har det väntat ett roligt paket på posten – tänk om det kunde vara så hela tiden? Det hade inte varit helt fel!

Idag låg det två stycken paket i brevlådan. I det ena fanns namnnapparna från Namnnappen som jag vann hos Studentmamman i lördags. Jättefina och som vanligt är jag jättenöjd med dom!

Och vad fanns det i det andra paketet? Det får ni se senare!

3 kommentarer:

MADELEINE sa...

Dom är grymma ;-)

Emma Johansson sa...

Tack så mycket för röstningen :) Har du tittat på målarbilderna på våran vovve? De ligger inne på hans hemsida nu! Kram

Elin - Mamma till Edvin o bebisen i magen ♥ sa...

Älskar namnnappar!
Perfekt när dom går på dagis också :)

Hoppas att ni får en toppenfin dag!
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam