onsdag 17 mars 2010

» storhandling

IMG_1238IMG_1231IMG_1235
Liam 007 – med rätt att äta majskrokar

Klockan två gick mamma, jag och Diesel till dagis för att hämta hem Liam. Han fick sedan följa med hem till sin mormor eftersom Simon och jag skulle åka till Nybro och storhandla. Usch, det är bland det tråkigaste jag vet. Jaga lågpriser, putta på en överfull vagn, punga ut med halva lönen för eländet och så ska skiten bäras in i lägenheten också. Så där lagom kul liksom. Okej, ska sluta klaga nu. Det är ju faktiskt ganska skönt med en fylld frys och så slipper man härja fram och tillbaka till Konsum varje dag.

Simon åkte till jobbet vid halv åtta så Liam och jag har haft buskväll för oss själva. Ätit majskrokar, lekt i lekhörnan, tittat på tv och bara myst. Han har precis somnat nu och det börjar bli dags för mig också att stupa i säng snart. Ska bli skönt efter en lång dag!

2 kommentarer:

Simon sa...

Hej skriver här då jag inte vet om du har somnat....jag försöker nog att börja jobba vid 4-5 tiden imorgon...Träningen gick bra och jag lyckades stå på benen hela träningen. Puss

Emma Johansson sa...

Jag älskar att storhandla! Jag vet inte varför men tycker det är så kul när man fått pengar och man kan köpa vad som helst. Sen när räkningarna är betalda så ångrar man sig att man köpte de där onödiga sakerna ;P
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam