fredag 5 mars 2010

Tävling: Tindra

Hos Tindra finner du nya ideér, nya drömmar och nya produkter. Välj och vraka ur deras breda sortiment som passar för alla tillfällen. Hos Tindra hitta du märken som Cult Design, Orrefors, Kosta Boda, Sagaform, iittala, SEA glasbruk och många fler.

I denna tävling har du chansen att vinna ett ursnyggt ketchupset (pump + skål + tvåfat) i rött från Cult Design! Värdet på vinsten är 307 riksdaler.

 Tindra 01
Jag tävlar om ett ursnyggt ketchupset av märket Cult Design från Tindra.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken produkt hos Tindra som är din favorit! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 19 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

92 kommentarer:

Linda sa...

Men vilken toppen tävling med detta kanon snygga set. Vill gärna vara med att tävla och min favoritprodukt förrutom detta underbara set är iittala Marimekko skålarna.

Länkar självklart
http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-kanon-snyggt-ketchupset.html

Håller tummarna och hoppas på en massa tur:)
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://familjengranberg.blogg.se

emma sa...

Molle Ram denna var jätte fin.

karlsson_88_6@hotmail.com

länk:http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/march/tavling-hos-agnes.html

mvh emma

HANNAH sa...

Hej!!
Alltid kul m tävlingar!! Skulle va kul o vinna ngn gång bara!!!
Fin blogg du har!!!
Kram
hannahoco.blogspot.com

Weronica sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Inte lätt att välja ut en favorit från Tindra för det finns ju MASSOR med fint. Men fruktkorgen i två våningar skulle gärna få flytta in i mitt kök =)

Jag har länkat till tävlingen här:
http://weronicamellqvist.blogg.se/tavlingar/2010/march/ketchupset-fran-cult-design.html

Trevlig helg!

Johanna sa...

Jag tycker att EvaSoloprodukterna är jättesnygga, och vi har flera hemma. Men röllopsservisens kakfat var snyggt också, ett flervåningsfat är något jag gärna skulle ha fler av till kalas här hemma.

Emma Johansson sa...

Jag är med och tävlar!
Fanns ju sjukt fina saker men min favorit blev nog ändå det ketchup setet för den hade sån härlig röd färg :)
Kram

thesan89@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Ja, jag vill att folk ska lära känna mig och försöka hjälpa mig att få bloggen bättre för jag vet inte vad jag ska skriva om!
Svaret på din fråga får du läsa i min blogg på söndag :)
Kram

Sara sa...

Min favorit är Flowerbox från Cult Design.

http://saraprovarlyckan.blogg.se/2010/march/19-mars-ketchupset-fran-cult-design.html

sassatj@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit är Flowerbox från CultDesign.

http://saraprovarlyckan.blogg.se/2010/march/19-mars-ketchupset-fran-cult-design.html

Sara sa...

Min favorit är helt klart Mini nappbox ur Cult-serien. Nån dag så ska lille Isac få en sådan...

Givetvis så vill jag ju vara med och tävla om detta fräcka ketchupset!!
//sara
saralilla(a)hotmail.com

Susanne sa...

Hej!!
Mycket som jag skulle vilja ha, men jag väljer som favorit Zach Pisa Salt- o Pepparset. Önskar jag hade det så jag kunde slänga ut mina i trä.

Hoppas på vinstlotten, så jag får en liten färgklick i köket!!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Lillan sa...

vinner gärna till lillasyster som kopte sig en ny lägenhet förra veckan och dessutom älskar ketchup. super bra inflyttningspresent. min egen favorit är "Höganäs Koi Sojaskål" fin och användbar och aldeles i vår stil :)

hr dessutom länkat tävlingen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/march/ketchupset.html

mail: litenemntuff@live.com

ha en fin helg!

krånglig&konsitg sa...

Ååh snyggt ketchupset! ;D
Är gärna med , har tipsat här -->

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/march/tavling-hos-anges.html

kranglig_konstig@live.se

Hoppas på tur , ha en fin dag oxå! ;) // Kramis ^^

krånglig&konsitg sa...

Juste min faovrit produkt därifrån är nog.. svårt och bara välja en sak. Men min faovrit är allt från cult design :)

LouiseL sa...

jag tycker att Kosta Boda Scull ljuslykta är helt fantastisk! Tuff, snygg och ger säkert ett underbart sken!
vinsten är otroligt häftig!
Kram, LouiseL
louise.lindskog@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Jag älskar rott så ketchupsetet är ju super läckert

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med å tävla. Min favorit få nog bli cult designs outdoor.. Tänk att få välkomma sina gäster med detta:) Å så ketchup setet från cult, mina barn ska ha ketchup på allt så den vore smidig:) fie1@spray.se MVH Sofie Z

Anonym sa...

jag älskar cult. det är så personligt för man kan bygga ihop olika delar hur man själv vill.:)
jag gillar Ekelund Art Väggpanel.. fräckt! martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Jag älskar den äppelgröna marimekko skålen :)
Hoppas att jag vinner!
elina.osterlund@harnosand.se

Monica sa...

Jag vill också ha chans att vinna. Mina favoriter (det går inte att välja en hos Tindra) är Ernst saker, så läckra....
monica.bjorsell@telia.com min blogg
www.herjan.blogspot.com
Håller tummarna....

Erika sa...

Jag gillar cult design. speciellt kub produkterna

MansonDust sa...

Jag gillade deras "flowerbox". Det såg väldigt snyggt ut !

Jag har länkat också:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/march/ketchupset.html

Min mail: mansondust@gmail.com

Anonym sa...

Missade lite ;-)

Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Anonym sa...

Hej!

Jag är med ;-)

Jag är extremt svag för Cult av alla dess slag men just nu står barn lampan "Molle" högst upp på min "vill ha" lista :-)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/march/tavling-hos-agnes-1.html

Anonym sa...

Fastnade direkt för trälådan med texten "Plants", passar perfekt utanför trappen till sommaren fylld av blommor :)
Men sen är jag också en riktig sucker för Ernst design... :D

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

chanette sa...

http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-ketchupset-19-mars.html

MINI FÖDELSEDAGS LÅDA--wow vilken kanon idee. annerlunda och super söt..

detta man kan vinna har sååå läcker färg.. i love it

Gabbies sa...

Jag vill vara med o tävla. Min favorit hos Tindra förutom detta snygga set är egentligen alla produkter från Cult men för att nämna en så blir det den fina ljusmanchetten Change Bufferfly Rosa.

Länkar så klart: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/march/ketchupset.html

Hoppas på tur!

gabriella_k@hotmail.com

care69 sa...

Jag är med!
Förutom Cult Design är Hardanger Bestick en favorit. Speciellt: Hardanger Bestick Ostset
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/03/19-mars-vinn-ketchupset-av-market-cult.html

Johanna sa...

Ååh, vilken rolig tävling, Cult Design är min absoluta favoritserie. Men som en fattig studerande har man inte råd att lyxa till vardagen med vackra ting så ofta, så jag skulle blir oerhört glad om jag vann. :)

En annan produkt hos "Tindra" som också är en favorit är; Box Knäcke Trä.

Min e-mail: johanna.tavling@hotmail.com

JENNIE sa...

Jag är jättegärna med! =)

Jag gillade vasen: Vas Take A Walk, skitcool! =)


jenniesplace@live.se

-svantes mamma- sa...

HEJ!

Jag ÄLSKAR CULT DESIGN! Köpte nyligen ett Diskmedel, tvål och diskbordeställ att ha i köket, i de nya färgerna turkost.

Min favorit är: "MY&MINI" "Nu ska vi sova..." Skitsött!

Länken: http://nykick.blogg.se/2010/march/tavlingar-blandat.html#comment

Nu håller jag mina tummar och tår på lite lycka!

kram kram, trevlig söndagkväll

ellinor s sa...

http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/march/vinn-ketchupset-19-mars.html

Min favorit är helt klart iittala Essence Dessertskål! Jag älskar att prova nya desserter och göra lite snyggt såklart ;D
ellinor@stehlin.se

Annika sa...

Jag vill vara med!
Båda jag o sambon satt och gapade när vi såg ketchupsetet - det hade vart klockrent här! Stilrent och snyggt, och med två ketchuptokiga pojkar vore det häftigt!

Förutom detta tyckte jag faktiskt mycket om "molle ram", mycket med tanke på minstingen o att jag gillade formen på den!

Länkar på min sida! brollopsdrom.blogg.se/tavling

//Annika, familjenpettersson@hotmail.com

Fredric sa...

Jättesnygga saker! Har kollat in detta settet fast i vit ett tag nu. Deras badrums saker är helt klart en favorit.

freddepedde_motala@hotmail.com

ida sa...

oh vilken rolig tävling! vill så gärna ha ketchuppumpen. kikade runt på hemsidan men min favorit är ändå cult design och då speciellt deras kub-kollektion, och även change-kollektionen. klart jag länkar. håller tummen! kram Ida

Steffi med Liam och Néa sa...

jätterolig tävling. :) har självklart bloggat om de också:
http://steffiiis.blogg.se/2010/march/tavling-hos-agnes.html

De var jättesvårt när de finns så himla mycket fint hos Tindra,men måste nog säga att jag fortfarande gillar cult designs kubkollektion mest. Passar så bra både till barnen och till oss föräldrar. :)

Undrar dock om sista tävlingsdatumet? har du satt fel datum eller menar du fredagen den 19:e mars? :)

Kram Steffi
steffy666@hotmail.com

Sofia Leander sa...

Det är svårt att välja något men om jag måste så är Cult Design's changeserien min favorit. Designlösningar i det oändliga!

Sofia Leander
sofia.leander@hotmail.com

Johanna Jansson sa...

Vill också vara med i tävlingen... Min favoritprodukt?... För mig blir det nog te! Jag älskar te! Och det finns många olika sorter att välja på hos Tindra i butiken!

Ha det så gott!

Johanna

johanna.jansson82@hotmail.com

Kathrine H sa...

Det var utrolig mye fint der, men mitt favorittprodukt hos Tindra må være Durance Flytande tvål med duft av oliven. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Jonna sa...

Kul tävling!
Har länge velat köpa kub produkter från Cult design, men det har tvärr aldrig blivit av. Så nu vore det roligt ifall man vann denna tävling. Då skulle jag inte tveka att köpa några av deras saker =)

Jonna Moberg
jonnpan@hotmail.com
thezprinsessan.blogg.se

Johanna sa...

Hej. Jag vill vara med! =) Min favorit är nog "ljuslykta kub 9 butterfly" från Cult Design. Har länkat: http://theomylove.blogg.se/2010/march/tindratavling.html

Anonym sa...

Min favorit hos Tindra är hyllan som ser ut som en stege.

Hälsningar
Caroline Andersson
caroline_ande78@hotmail.com

Rebecca sa...

Hej!
Min favorit hos Tindra är den gröna Moln filten för barn. Jag och min sambo väntar barn till midsommar och den kommer självklart att inhandlas tills dess för att ha till de svala sommarkvällarna.

Hälsningar Rebecca Andersson fransfrank@hotmail.com

Cathrin sa...

Kanontävling!

Jag är en riktig sucker när det kommer till ljuslyktor i alla former, så jag måste nog säga att Kosta Bodas Cosy Candle i rosa är min favirt. :)

Sanna sa...

Vem vill inet vill det!? Åhhh jag vill. Har redan diskmedelspumpen. Älskar Cult Design så det får även bli en sak därifrån som är min favorit nämligen serien Gracilis. Har två delar av den i grått men vill mer än gärna ha fler.

Anonym sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! =)

Mina favoriter är, förutom CULTs "kubköksserie", de charmiga lattemuggarna i lergods från Höganäs keramik!

Nu håller jag tummarna för vinst =)

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med i tävlingen!

Min favorit är "Kajsa Lasagneform".

Hälsningar Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

bitte sa...

min favoritprodukt är
Wettex Jeanette Sköldpadda

tyckte den var så himla söt

Mailan sa...

Som döskallefantast fastnade jag naturligtvis för Kosta Bodas Scull ljuslykta!

Naturligtvis länkar jag på min blogg!
http://maiilan.blogspot.com/2010/03/tavling-hos-agnes.html

Mailan sa...

glömde mailadressen...
maiilan.bloggar@live.se

sara stelin sa...

Det e klart man vill tävla om detta snygga. Skulle vara något att ha i mitt tråkiga vita studentkök!

Jag fastnade för deras Vas Take A Walk =)

http://bloggtavling2010.devote.se/blogs/4117090/ketchup-set---19-mars.htm

sara.stelin@hotmail.com

Annica sa...

Min favorit är Hardanger Bestick Tuva Salladsset (; super fint..

hoppas på tur!


bloodsband@live.se

Stella sa...

Min favorit är "Filippa K Splash kaffe" kopparna!

Länkar här! : http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2010/march/ketchupset.html

stellaskoog@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Vill gärna delta i denna fina utlottning.
Fanns ju massor av fina saker hos Tindra. Det jag är i mest behov av nu är en Kajsa hjärtkakform så jag kan baka lite snälla kakor. :)


vattendroppe5@gmail.com

Carola L sa...

Jag är med och tävlar!
Min favoritprodukt är: Change Grafisk lykta tror jag - de har så mycket fint!

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/march/ketchupset-19-mars.html

Madeleine sa...

Hej hej :) Är totalt fäst vid Cult Designs alla saker. Håller tummarna för att jag vinner :) Madeleine

Bufin85@hotmail.com

Emma sa...

Jag deltar gärna :)
emmiz_13@hotmail.com
http://petersson84.blogg.se

Min favorit var kajsas hjärtform som man kan baka i. Vad passar bättre på alla <3 dag tex?

Anonym sa...

Mina favoriter hos Tindra är Kosta Bodas Mine.
Hoppas på god tur!

monica.mikaelsson.triumf@telia.com

Annelie sa...

Hej!
Vill jätte gärna vara med och tävla.
Älskar sakerna hos Tindra.
Något jag älskar hos Tindra är Cult Design sakerna. Speciellt Kub ströare (salt & peppar) och Manchetter, change kloka ord.

Länkar från min blogg: http://bjornhonanstavlingsblogg.blogg.se/2010/march/tavlar-om-ett-set-fran-cult-design.html

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar...
Min favorit är Kosta Boda - Mine Tumbler..
Natalie (natth807@gmail.com)

sofia sa...

iittala Taika Mugg blev snabbt min fovorit. Jag är med och tävlar.=)
sg_martinsson@hotmail.com

vintageretroprinsessa sa...

Ingen dålif tävling :)
perfekt vinst om man vill förnya och förfina i köket :)
Passar perfrkt till ett mysigt lantkök som vi har :)

Kääärlek mamma Jessica

Har givetvis länkat oxå :)

Med tanke på att man tillbringar en hel del tid i just köket mat ska lagas till tre barn och en man duren ska ha mat 2 hundar 2 katter vill man även passa på att ha fint i köket :)
Det gör det genast mycket roligare att städa och diska :)

lolla sa...

hejsan
vilken kanon tävling...
jag bara älskar cult design, därför är de min favorit inne i butiken..
har länkat i min blogg såklart
http://lollashus.blogg.se/category/tavlingar.html
kram lolla

Olelsi / Nettan sa...

Hallå där!!
"Klart jag hänger på i denna tävling".

Länk: http://olelsi.blogg.se/2010/march/du-kan-vinna-det-pa-bilden.html

Jag fastnade för denna fina lampa: Molle 399:-.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Annika sa...

Diskmedel kub citronella skulle jag gärna köpa då jag bytt färg i köket. Likaså Marimekkoskålen i den goa gröna färgen.
Har redan CULT i min blogglista men länkar gärna, endast tekniken kan fördröja det något.
Superläckert ketchupset!!
www.AnnikasCarpeDiem.blogspot
Annika

Helena sa...

Denna tävling vill jag inte missa!!

Håller mina tummar*ler*

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=11103759

Inte lätt att välja någon favorit bland alla dessa underbara saker, men en fruktkorg i 2 våningar får gärna flytta in till mig.

Kram Helena
lottie.c@telia.com

Anonym sa...

Vad kul med tävling! Min favorit av tindras produkter är iittala Gaissa Drinkglas.
Malin (malinhaka@hotmail.com)

Carita sa...

Min favorit hos Tindra är: iittala Marimekko skål. Gillar turkosblåa färgen mest :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

sara sa...

http://samefromyou.blogg.se/2010/march/tavlar-om-ketshup-set.html

vasen take a walk---var väldigt fin

Sandra Nordin sa...

Jag är jättegärna med! : ) Så himla fint. Jag kan som inte välja EN favorit då allt var så snyggt men allt från Cult Design är stora favoriter. Kram!

Anonym sa...

så snyggt, men jag gillar även Eva Solo
carola.bylander@telia.com

Mashiara sa...

Klart man måste vara med!
Har varit inne på Tindra och kollat men finns ju för mycket för att välja på en sak :) Gjutgärnsgrytorna som finns skulle sitta fint att ha.

mashiaraa@hotmail.com

Pillis sa...

Jag är med! Jag ääälskar Cult Design och kan inte välja någon favorit bland deras saker.

http://pillistavlingsblogg.blogspot.com/2010/03/jag-tavlar-om-ett-ursnyggt-ketchupset.html

/Pillis
pernilla@olsondesign.se

von Erran sa...

Åh va kul med tävling :) Jag gillade huvudmassage prylen :)

Min Hotmail är: errisen

Matilda sa...

Vill gärna vara med att tävla och min favoritprodukt underbara set är dom turkosa Iittala Marimekko skålarna.
Dessutom är Tindras livebutik i Tranemo en av mina favoriter ;-)
matildac@telia.com
Jag länkar till tävlingen från min blogg
www.millamolladesign.blogspot.com

Katja sa...

jag gillar iittala Marimekko skål


mvh Katja
cat_ya@hotmail.com

jenny sa...

Skulle verkligen behöva ett ketschupset och andra farvorit saken var Molle Ram

Jenny
Mail jenaalmerby@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Min favorit hos Tindra är animal friends besticken till Ludwig och cult design Kub Diskmedel ljus rosa till mig själv. Vore en fräsh färgklick i mitt kök i vår. ^^

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-ketchupset-cult-design-193.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

sara sa...

hejsan.
Jag är gärna med!
Min favorit är:
Snapskaraff & Isbehållare med 4st Snapsglas

frida sa...

jag är med :)
jag gillar Durance doftljus!
min mailadress är frlogr@hotmail.com

kristinh sa...

Fin vinst! Mina favoritprodukter är allt från bröllopsserien!

Anonym sa...

Åå, vilken chans! Den vill jag inte missa...finns många fina saker att välja på men jag brinner just nu för change-serien där det kommer nya möjlighter till förändring varje säsong...:)

Fin blogg du har!

mia.schon@yahoo.se

Stina sa...

Där fanns så mycket jag gillar, men eftersom jag snöat in på att baka cupcakes så måste jag säga alla de färgglada muffinsformarna:-)

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Karin sa...

Så kul med en tävling!!

Min favorit är iittala Marimekkoskålarna, speciellt är den äppelgröna en favorit nu i vår.

Nu hoppas jag på tur.

Kram Karin
karinsinredning.blogg.se
svensson.88@hotmail.com

Camilla sa...

min favorit är hela flowerbox serien från cultdesign.

Min mail är: taidocamilla@gmail.com
blogg: http://tiptoe-camilla.blogspot.com/

evamar sa...

Cults Outdoor-serie är en ny favorit.

Länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/march/ketchupset-19-mars.html

Rebecca sa...

Jag är gärna med och tävlar. :)
En favorit är Filippa K Charms kaffe. :)

Jag har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/march/193-tindra.html

Mail: geshiia@live.se

Cecilia sa...

Åh, jag tycker om stilrent trendiga Cult och skulle behöva piffa upp köket lite så jag är gärna med i utlottningen..
En av mina favoriter (det finns ju så mycket..) är tavlan "Wings"!
/Cecilia
trasselsudden_[at]hotmail[punkt]com

Emelie W sa...

Hej! Min favorit är HENDRIX godisgömma :) Underbar. /Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Frankly sa...

Mina favoriter är Filippa K Net Kaffe och Splash kaffe.

elisabeth.frank@bredband.net

paloma sa...

ojoj alla saker är jätte fina hos tindra men den här produkten är faktiskt bäst ! och finast . Enkel och naturlig , super fin färg också . Skulle passa jätte bra till mitt badrum .

http://vinnarskallen.webblogg.se/2010/march/tavling-6.html#comment

länkat !

vinnarskallen@hotmail.se

Camilla Karlsson sa...

Oj, vad svårt att välja, det finns ju så mycket fint, men en av mina stora favoriter är Ernst´s skuggljusstakar med blåstångsmanchetten!


camilla_k@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam