måndag 1 mars 2010

Tävling: Skyltexpressen

Skyltexpressen designar personlig dekor, barnvagnsskyltar och barntavlor efter dina önskemål.
Där finner du underbara presenter till nära och kära i alla åldrar eller varför inte till dig själv? Ett nytt, roligt sätt att använda din personliga design!

I denna tävling har du chansen att vinna en valfri väggdekor till ett värde av 250 kronor! Kanske skulle det passa med några söta fjärilar till prinsessrummet, döskallar till piratrummet eller varför inte designa ett eget väggord?

Skyltexpressen 01Jag tävlar om en valfri väggdekor från Skyltexpressen.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta hur just din väggdekor från Skyltexpressen skulle skulle se ut! Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 15 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

55 kommentarer:

Frida sa...

Hej!
Jag älskar väggdekorer! Mina favoriter är alla typer av väggord. Det kan vara citat, ordspråk eller bara ex. HOME. Om jag vinner, spelar det ingen roll VAD jag vinner, men ett väggord står på onskelistan. ;O)
Kram

Frida sa...

Hmm, jag lämnade visst ingen mailadress men bloggen var ju i alla fall med!
Mailen är: sagotroll@live.com

Annika sa...

Namn: Annika
Mail: tradera_tidan@hotmail.com
Blogg: flerbarnsfamiljen.blogg.se/vinnaren

Min väggdekor: Den skulle få gå i ljusblått om det vore möjligt, med mörkblå text: "Små ting påverkar små hjärnor"

Sara sa...

Hej,

Jag skulle använda typsnittet Toys 9 cm och skrivit "Här bor Tess & Viktor". SKulle passa bra på deras nya dörr.

Jag har länkat:
http://saraprovarlyckan.blogg.se/2010/march/15-mars-valfri-vaggdekor.html

Sara sa...

och jag glömde oxå min email.. sassatj@hotmail.com

Linda sa...

Väggdekoren skulle jag sätta i hallen på övervåningen utanför barnens rum & det skulle stå: De vackraste...
i typsnitt cafe con leche & svart färg.
länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/march/153-skyltexpressen.html

kram Linda
(linlar78@ spray.se)

Emelie sa...

Hej.
Namn:Emelie
Mail:emeliewennberg@hotmail.com

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en egen designad väggtext. Det skulle stå Oscar HJÄRTA Emelie och den skulle vara i vitt.

Mamma Mia sa...

Jag skulle faktiskt sätta upp på jobbet arbetar med fritidsbarn 88 st.hemvistena heter Måsen ;Duvan och Grottan...så dessa namn skulle jag beställa i lite olika färger....för det skulle se häftigt ut i barnens ögon

Linda sa...

Vill gärna vara med och jag skulle vilja ha en som det står Världens bästa Wilma till min flickas rum

Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/march/vinn-valfri-vaggdekor-1.html

Hoppas på tur:)
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com
http://famijengranberg.blogg.se

linda sa...

hej hej.

jag är gärna med och tävlar.

vinner jag så kommer jag att lägga till lite pengar för att sedan skriva texten

" Hon säger hon vill flyga upp bland molnen, högt som måsarna och se hur allting som är stort blir litet och försvinner"

Den skulle pryda Lovinas vägg, jämte hennes säng (som snart är färdig). Superfint hade det blivit.

kram LInda
fors_linda@hotmail.com

sandra sa...

hejsan

jag vill va med.
vinner jag så väljer jag rosa fjärilar samt skriver ihop en fin text.

kram sanko

Anonym sa...

HEj

jag är med

vinner jag så vill jag ha texten
" Hon säger hon vill flyga upp bland molnen, högt som måsarna och se hur allting som är stort blir litet och försvinner"
hade varit fint i dotterns rum.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill helt klart vara med! :)
Skulle bli ett väggord till vårt vardagsrum om jag vann, kanske några bevingade ord av allas vår käre Ernst Kirchsteiger i typsnitt Cafe con leche och färgen svart.

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Susanne sa...

Jag skulle så gärna vilja ha en silvertext i typsnittet Butterfly som säger....

Behind the clouds
the sky is alway's blue.

Sen skulle jag sätta lite blåa fjärilar vid sidan om, som jag köpte idag!!

Hoppas på tur!!!!!!!!!!

gotland(at)speedmail.se

Sara sa...

hmm... Har ju så många idéer om hur de skulle se ut, tål helt enkelt att tänkas på. Men jag tror att de skulle stå "Du är vårt allt!"
//Sara
saralilla(a)hotmail.com

Johanna Borg sa...

Min väggdekor skulle bestå av väggord med texten: "Keep your face to the sunshine and you cannot see the shadows", i färgen svart och typsnittet Venedig. Anledningen är att jag vill påminnas om att hela tiden tänka positivt, och se det ljusa även i de situationer som ser helt mörka ut :)
Mail: johanna.borg@live.se

Lisa sa...

Kul tävling!
Jag skulle vilja ha en väggtext i svart och typsnitt Venedig med texten "Home is where your heart is" .. skulle vara fint i hallen! :)
Länkar såklart!


lisbus@hotmail.com

Linda & Majken sa...

Om ja skulle vinna så skulle ja vilja en text där de står:" Här bor vår prinsessa"....fick en dotter den 2 feb & skulle passa så fint i hennes rum.

//Linda & Majken

ww sa...

om jag vinner vill jag ha en grön väggdekor som det står du är värdefull på som jag ska sätta ovanför dotterns säng.

tack för alla bra tävlingar..

har länkat även denna tävling på min blogg..
http://axdal.se/jag-tavlar-hos-agnes/

Liams mamma sa...

Klart jag vill vara med :)

Vet inte riktigt vad jag skulle välja för finns så sjukt mycket jag vill ha.... kanske något till vårt nya vardagsrum eller till vårt sovrum... eller kanske till vår lilla prins rum... ja jag får nog bestämma mig om jag vinner!

jessi_622@hotmail.com

Unknown sa...

Jeg ville valgt en veggdekor med teksten "Kjærlighet" i svart og Cafe con leche. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Annmi sa...

Jag skulle önska Text:
Carpe Diem om jag vann med ♥ på..

annmi.eriksson@hotmail.com

Julia sa...

Om jag skulle vinna skulle jag välja texten "Kärleken övervinner allt" eller på latin "Amor vincit omnia" för jag och min sambo har gått igenom så mycket jobbigt men ändå klarat av allt just för att med kärleken klarar man det allra jobbigaste tillsammans. Jag skulle använda typsnittet Venedig och svart text.

julia.thorstensson@gmail.com
http://hoppaloppan.blogspot.com

care69 sa...

Jag är med!
Jag skulle vilja ha "Hemmets hjärta" i typsnittet Butterfly och svart text. Skulle bli fint på köksväggen...
Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/03/15-mars-vinn-valfri-vaggdekor.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vann skulle jag köpa en texten VÄLKOMMEN i stl "1-15 tecken 9cm", typsnitt "Butterfly" och färg silver.

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/march/tavling-hos-agnes.html

Kram,

Sandra sa...

Min väggdekor skulle vara en vit text (typsnittet Shakespeare) och det skulle stå "Harmony".
Det skulle få sitta över min säng & hylla :)
Min mejl: sodersilven_@hotmail.com

Emma sa...

Åhhh jag vill vinna och då ska det vara texten med hyss är inget man gör di bare blir från Emil i Lönneberga :)

fantasiemma@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med å tävlar.. Fins ås många fina väggord men idag slog de mig att jag nog skulle vilja ha vårt efternamn på ytterdörren så de skulle jag nog beställa om jag vann..
Mvh Sofie Z fie1@spray.se

Anonym sa...

hej! jag är gärna med och tävlar..
jag skulle vilja designa min egen väggtext med stilen Venedig och färg, guld. det skulle stå: Välkommen hem till oss! martina_holst@hotmail.com

Erika sa...

Det skulle stå något i stl med "SAMUEL och ERIKA för evigt"

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna... skulle välja...texten "Den älskade är alltid vacker" , om det går? Färg svart och typsnitt, cafe con leche.
kram

Välkommen till mig du också!

chanette sa...

http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-vaggord-15-mars.html

jag hade valt: texten skatebord i färgen svart.. ska stå.. KOCHAM CIE TATO.. betyder jag älskar dig pappa på polska.. ska min son ha i sitt rum. (hans pappa gick tyvärr bort för 1 år sen)

JENNIE sa...

Jag vill gärna var med! =)

Jag hade valt typsnittet spring i svart där det stod: What you give is what you get.

Min pojkvän har en tatuering med den texten och den skulle sitta så bra på väggen nu när vi snart ska flytta ihop =)

Johanna sa...

Hej jag vill vara med. Jag hade valt en tavla med min sons namn och ett hjärta eftersom han är ett hjärtebarn. =)

Har länkat : http://theomylove.blogg.se/2010/march/tavling-6.html

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! =)

Jag skulle gärna vilja ha texten "Du är den enda som skulle kunna lysa upp världen om den slocknar" i svart med typsnitt Venedig och bokstäver som är 9 cm stora.

Jag och pojkvännen har precis flyttat till hus så detta skulle vara perfekt att ha på väggen i sovrummet som änsålänge är väldigt tom =) Skulle bli så fiiint!

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

svantes mamma sa...

Den här tävlingen FÅR jag ju INTE missa!

Texten skulle vara "Välkommen Till Familjen Bus"

Länk till tävlingen:
http://nykick.blogg.se/2010/march/tavling-egendesignad-vaggtext.html#comment


Varma kramar
sarina.fredriksson@hotmail.com

Mailan sa...

Oj vad svårt att välja.. Jag hade vilja ha ordet kärlek i typsnitt shakespeare ovanför vårat bröllopsfoto, sedan hade jag nog vilja ha någon form av Här bor Liam på sonen kommande skjutdörr till hans rum.

mail: maiilan.bloggar@live.se
blogginlänk: http://maiilan.blogspot.com/2010/03/tavling-hos-agnes-igen.html

annas tävlingsblogg sa...

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/march/vaggdekor.html

Annica sa...

Det ska stå " Det vackraste jag vet är att se dig när du sover..." det ska vara i svart såklart! eftersom svart passar i allt. och i Lollipop stil! ;D


bloodsband@live.se

Malin sa...

Hej! Har följt din blogg ett tag och nu tänkte jag ta chansen å va med i en tävling :)

Om jag skulle vinna så skulle jag välja ett väggord -Ad astra per aspera -Till stjärnorna genom svårigheter! I svart färg och typsnitt Vendig!

Kram Malin
Mailen är: Malinroukus@hotmail.com

Carola L sa...

Jag vet inte riktigt vad jag skulle välja, men det blir nog nått visdomsord tror jag

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2010/march/valfri-vaggdekor-15-mars.html

Anonym sa...

Jag hade nog valt en Barntavla / Dörrskylt Stjärna i silvertext där jag hade skrivit vår förra hunds namn.

Natalie (natth807@gmail.com)

Anonym sa...

Hej, jag vill vara med! Det ska stå Elvis Presley! cool skrivstil. mitt nam är Adrian Lau. min e-mail adress är raggaradde@hotmail.com

Helena sa...

Min son har varit med och valt här ifall vi skulle vinna.
Han har ett piratrum och skulle vilja PIRATER såklart.
Vi håller tummarna *ler*

Jag har länkat :
http://lottiec.blogg.se/?tmp=11104748

Kram Helena
lottie.c@telia.com

sara sa...

http://samefromyou.blogg.se/2010/march/tavlar-om-vaggord.html

jag skulle valt kaxig stil på texten och cerist.. skulle stå..
tattoed girls do it better
hihihi

Jovicar sa...

HEj..

På min väggtext skulle det stå..


Kärlek skratt och vänner är alltid välkomna här... Den skulle jag ha i min hall....

http://jovicar.blogspot.com/2010/03/vaggord.html

Önskar dig en trevlig helg med takdropp och sol...

Mvh Lisa (hottentott70@hotmail.com)

Katja sa...

min dekor skulle vara i köket! något fint som har med mat att göra! :)


cat_ya@hotmail.com

Cecilia sa...

Jag skulle gärna vilja ha Krona - väggdekor!
Namn: Cecilia
Mail: trasselsudden_[at]hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Om jag vann skulle jag vilja ha en väggdekor med texten "Även små stjärnor lyser i mörkret".

Har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/march/tavling-valfri-vaggdekor-153.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Susanne sa...

Min väggdekor skulle bestå av receptet på drinken "Coconut Fireball" som vi drack en minnesvärd kväll på Seychellerna.
Coconut Fireball skulle stå i grått och receptet i svart...

Länkar här: http://tavlingsbloggen.wordpress.com/2010/03/12/vaggdekor-fran-skyltexpressen/

/Susanne
susansnusan@home.se

Ida sa...

Jag älskar väggdekor! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha orden:

"Follow your heart" på min vägg!
Hur fint skulle inte det vara?

Kramar :)

idamariav@hotmail.com

Tova sa...

Åh, jag skulle välja "Spöke väggdekor", till min sons rum :)

Kramar
ectricgirl@yahoo.se

evamar sa...

Om jag vinner blir det orden:

When I said I do
I didn't mean the laundry

Det skulle piffa upp vår tvättstuga och kanske också funka som en påminnelse till vissa personer...

Jag länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/march/vaggdekor-15-mars.html

Vill inte skriva min e-post öppet i en kommentarsruta men om jag vinner och du skriver det i ett inlägg lovar jag att ha koll och ta kontakt med dig!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Jag skulle vilja ha texten "Jag ska bara...." som är min sambos vanligaste fras, och så 2 hjärtan ovanför citatet.

Ha en fortsatt underbar söndag.

Cathy sa...

Hej!
Hittade din underbara tävling i sista stund.:-)

Har jag turen att vinna vill jag vinna Barntavla / Dörrskylt Hjärta med mina barns namn på!!
Den skulle jag använda som en vacker tavla!!!
Jag har länkat från min blogg:
http://fourkids.blogg.se/2010/march/tavlar-28.html

Min e-mail är:
johansson-77@live.se

Min bloggadress är:
www.fourkids.blogg.se

Nu HOPPAS jag på turen! :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam