måndag 22 mars 2010

Ett litet klipp

Liam pratar och grinar om vartannat

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha vilken sötnos!
Dom är ju så söta nu när dom börjar bli mer och mer medvetna och pratar och berättar saker.
Lilly har precis lärt sig hur en bil låter och det berättar hon varje gång en bil åker förbi^^

Har ni det bra ikväll? Vi var uppe så tidigt imorse så jag är helt slut, men inte har man ju vett att gå och lägga sig ändå^^
Ska nog sova efter hollywoodfruarna iallafall.

Hoppas att er vecka blir rolig och ha en fortsatt bra måndagskväll^^
Kramar Cecilia

Linda sa...

*söt*

Emma Johansson sa...

Gud så söt han är :) Vill också ha en liten bebis!
Alltid härligt att se när de börjar prata och så :)
Såg också att ni har en schäfer :) Riktigt fin!
Ha en trevlig kväll!
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam