onsdag 24 mars 2010

» mitt smultronbarn

IMG_1644IMG_1637IMG_1646
Liam i sin nya fina mössa från Smultronbyn

Idag fick jag hem ett paket på posten, det var från snälla systrarna Annika och Maria på Smultronbyn som skickat en jättesöt mössa till Liam. Mössan, från deras egna klädmärke Smultronbarn, var i tyget “moln” från JNY Design. Perfekt vår-mössa i fräsch jag-längtar-till-sommaren-färg! Just denna med moln finns även i andra färger såsom brun, röd och grön. I butiken kan du också hitta andra mössor i olika utföranden och färger – alla unika och uppsydda i begränsad upplaga!

Snart startar det en tävling tillsammans med Smultronbyn där du har chansen att vinna ett jättefint pris! Håll utkik!

6 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Vilken fin mössa!
Är så svag för molntyger o turkost...så det där var en mössa i min smak :)

Hoppas att ni får en fin fin dag!
kramar

Therese sa...

Hihi! så fin han blev i sin mössa! Nu matchar ju han och min lilltjej varandra!

Sara - Thaison sa...

Smultronbyn har ju så mycket fint. Jag ska hålla utkik efter tävlingen.

Hoppas att det är okej att jag länkar till din sida i min favorit lista?? Om inte säg till så tar jag bort dig!

Kram

Nadine sa...

Å vilken fin mössa det va:)

Therese sa...

Jag la också till dig på mina bloggtips. Är det ok?

Anonym sa...

söt liten kille i en underbar mössa :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam