måndag 6 september 2010

MyKidoo på facebook

IMG_1598 Liams nya tröja från MyKidoo!

Jag måste ju visa vad som hamnade i brevlådan idag – en jättesnygg tröja från MyKidoo till Liam! Dom har en facebook-sida med massor av härliga erbjudanden, tävlingar och auktioner! Har tidigare budat på en del plagg men inte förrän i torsdagskväll kammade jag hem vinstlotten i deras auktion om den snygga tröjan. Hade dock inte tackat nej till ett par matchande mysbyxor men det kanske dyker upp en ny auktion om ett par sådana snart! Liam kommer i alla fall bli superfin i den och imorgon ska den testas!

1 kommentarer:

Linda sa...

riktigt snygg tröja! färgen är helt underbar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam