söndag 5 september 2010

Bus i lekparken

IMG_1511IMG_1544IMG_1522IMG_1497IMG_1512IMG_1502

3 kommentarer:

Fröken M sa...

men åhhh va söt !!

Då håller jag hoppet uppe för att spådamen har rätt ! Et nytt boende är verkligen min största dröm just nu eftersom vi bor i en liten lägenhet på 3e vån utan hiss ;)

Linda sa...

sv: ja det va ju du som lärde mig att man kunde skriva i det programmet =) älskar det. använder det dock bara när jag har bilder att lägga upp. Förstår annars inte hur man lägger in så att min signatur och "följ bloggen" kommer med...

Din lille kille är så söt! visst har det varit underbart väder idag!

Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma sa...

gud vilka härliga bilder :D

hoppas ni haft en toppenhelg!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam