lördag 25 september 2010

Lillfisen är hemma igen

IMG_3141
Liam busar i trädgården!

Gårdagskvällen var myspysig! Medans Liam sov hos sin mormor tittade Simon och jag på en och en halv hyrfilm; The Bounty Hunter och Ghost Writer. Lite chippe och dippe blev det också!

Liam har haft det jättebra hos mamma inatt och efter frukosten idag hade dom tagit en promenad till Kosta Outlet. Själv tog jag sovmorgon innan jag släpade mig in i duschen. När jag kom in till mamma var det en riktigt glad liten Liam som mötte mig i dörren! Fick en stor kram och ett brett pepparkaksleende av min älskling!

Fisungen sover middag nu och Simon har precis åkt till Broakulla för att titta på fotboll. När Liam vaknar ska vi äta lite och sen funderar jag på om lillfisen är sugen på att måla – kladda med färg är ju så roligt!

1 kommentarer:

Pinglan sa...

Viken sötis! Guu, vad sugen jag blev på chips och dipp...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam