fredag 10 september 2010

Tävling: O-Råsa

O-Råsa erbjuder produkter som inte redan finns i Sverige eller som finns i liten skala och inte hos de stora kedjorna.
I sortimentet finner ni inredningsdetaljer, springcyklar, maskeradkläder, leksaker, mjukisdjur, doppresenter och mycket mer!

Det är dags för min andra tävling i samarbete med O-Råsa! I denna tävling har du chansen att vinna ett leksaksfordon i trä och vinnaren får välja mellan polisbil, brandbil, sopbil eller ambulans. Vinstvärdet ligger på 249-299 riksdaler + frakt!

Glöm förresten inte att alla mina läsare får 15% rabatt på hela sortimentet! Ange koden Agnes10 och erbjudandet gäller året ut!

 Jag tävlar om ett leksaksfordon från O-Råsa hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos O-Råsa. Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 24 september klockan 21:00! Lycka till allihopa!

98 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så mycket fint att det är svårt att välja EN sak. Jag fastnade för hela avdelningen Mat och bak under kategorin Lek. Där fanns en hel del jag skulle kunna köpa :)

Mvh Elisabeth
mamma970219@gmail.com

anna sa...

Jag tävlar gärna!
Min favoritprodukt är deras fina väggkrokar som är stjärnor och säljs i trepack.

Johanna - mamma till Leia sa...

Fiskehus för ljus - liten är en stor favorit!

mail: johannavictoria_@hotmail.com

Lillan sa...

jag är gärna med i tävlingen. min favorit är den snygga Hushållspappers hållaren av trä i Shabby Chic-stil med hjärta. super gullig.

om jag vinner skulle jag vilja ha polisbilen!!

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/leksaksfordon.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg!

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar :)

En av mina favoritprodukter hos O-Råsa är svärburkarna :)

har tipsat i min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/leksaksfordon-249.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Förvirrade Morsan sa...

jag vill såklart vara med! med en liten bil/traktor/brandbil/etc.-galen son vore ett träfordon perfekt=)

Annars så gillar jag verkligen pallen med stjärnan på som de har.

forvirrademorsan@hotmail.com

Anonym sa...

Balanscykel Rosa - bland det coolaste jag sett ;)

hälsningar
Mia
valo@live.se

annika sa...

Vill vara med :D doktorväskan från O-råsa är ju för härlig, toppen leksak, vi får ligga och bara lata oss medans ungarna leker att vi är sjuk, finns det bättre leksaker?? :P

/annika Dahlgren.

/annikadahlgren_@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Min favoritt er Bultbräda'n :)

Krysser fingrene!

God helg!

Klem fra Hilde

Lotta sa...

Jag är med!
De har många fina saker men alla bra och pedagogiska spel gillar jag nog bäst =)
Speciellt Nyckelpigor!
lottasundin6@hotmail.com

Mamma Mia sa...

en polisbil för en liten jänta ja men visst.. oråsa har jättemycket fint har nyligen skickat efter till jobbet söta små prinsesskronor ungarna blev saliga..

SolBlogg sa...

Min favorit på sidan: väggorden: Kärleken Övervinner Allt. För visst är det sant!!
Är mer är gärna med och tävlar! Leksaker till Tösen är alltid roligt!
/Sofi
sofividell@hotmail.com
www.solblogg09.blogspot.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

De har superfina maskeraddräkter, gillar bat-capen och tillhörande huva.

jag är med och tävlar och har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/o-rasa-249.html

info@annakarlsson.se

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och gillar den söta sparbössan "Cup Cake Sparbössa" som skulle sitta fint här hemma.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

maria lever sa...

Min favorit är utan tvekan Polisbilen! Vem kan motstå den? Hoppas på tur.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med! =)
Gillar Födelsedagståget ... hade vart fint och ha vid kalas!

Helena sa...

Jag vill tävla!¨
Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavling-fran-o-rasa.html

Min favorit efter mycket letande blev "Veckans konstverk" skylt med klädnypa!!!

Kram

lottie.c@telia.com

KisseGirl sa...

Underbara träleksaker om vi vann skulle jag välja sopbilen. Båda barnen fyller år i slutet av denna månad så en perfekt present till dom båda!

Dasslyktan var ju helt underbar, den blir min favorit hos o-råsa idag!

Kristina
kisse_girl@hotmail.com
http://kissegirl.bloggagratis.se

Elin Jonsson sa...

Klart att jag är med här också! Jag älskar verkligen Underbar Prinsesstårta-ask i dolomite. Så söt!

*håller tummarna*

elin_pumaior86£@hotmail.com

KRAMAR

Linda sa...

Jag är gärna med och min favorit är Cutie Pie Apa


linda.stjernstrom[at]hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med!

Min favorit är nattlampa Kanin

/Linda
ia_fia{@)hotmail.com

Sosso sa...

Klart att man e med... Jag gillar att de har väggskyltar som man kan skapa barnens namn på..As snygga

Här e min länk till din tväling

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2010/september/leksaksfordon-24-sep.html

sossoblogg@live.se..

Det står imellan barndbil eller ambulans..vad får jag välja om turen skulle hamna på mej =)

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och en av alla mina favoriter är den superfina Trälådan för Ljus

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-leksaksfordon.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!

Min favorit är: Balancykel Polis, hade definitivt köpt en om nu inte sonen totalratade spring/balanscyklar.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/24-sept-vinn-ett-leksaksfordon-fran-o.html

care69(at)live.se

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Jag är med såklart och länkar som vanligt här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/leksaksfordon-24-september.html
Sopbilen i trä är en stor favorit! Håller tummarna!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

dark barbie mum sa...

Favo prylen:family 3 ramar...så gulligt

kanon med träleksaker. håller bättre och bättre för miljön och ens barn

länkat:http://darkbarbie.blogg.se/2010/september/vinn-hos-agnes-24-sep.html

chanette_s@hotmail.com

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla =)

Favoriten är: Resväska Bil 3-pack
Lillkillen i familjen har redan servisen o en förvaringslåda i samma serie...sååå söta bilar!

Hoppas på tur.
Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Rebecca sa...

Min favorit är brickan som det står fika på!
http://www.o-rasa.se/Shop/Index.php?sArtModelId=2042

Håller tummarna här!! :)

Anonym sa...

Affisch Mjölk av Mikael Reuter tycker jag är snyggast av alla produkter!. :) martina_holst@hotmail.com

Anonym sa...

Väggtext - Välkommen skulle jag vilja ha!! fint innanför dörren. adolf.carlzon@hotmail.com

Beatrice- Mamma till Robin sa...

Jag tycker att alla nappdjuren var så söta, så det måste bli min favorit där inne :)

Jag har också länkat från min tävlingsblogg: http://beabofink.blogg.se/tavlar/2010/september/o-rasa-tavling.html#comment



beabofink@hotmail.com

-fam bus- sa...

Finns ju så himla mkt fint, så de blev svårt att välja. Men jag gillar skarpt: "Hjärtkrok 3p"


sarina.fredriksson@hotmail.com

Kram kram

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar, min favorit produkt är Pasta trälåda, tyckte den var så fin :). Men de finns mycket fint där.

Har tipsat på min blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-ett-leksaksfordon-den-249-kl-2100.html

Mvh//Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Johanna sa...

Åh vilken rolig tävling! O-råsa har jättefina prylar för både barn och vuxna!

Jag chansar och är med i den här tävlingen, jag vinner aldrig men någon gång ska väl bli den första! :) Om jag nu skulle vinna så skulle jag vilja ha brandbilen. Min son som är 21 månader är helt såld på brandbilar och säger "tuuut tutt tuttt" så fort han ser en brandbil så det hade varit en perfekt julklapp kanske :)

Hoppas på lite tur nu! Förresten, härlig blogg!

johannamokvist.bloggplatsen.se
johanna.mokvist@gmail.com

Åsa sa...

Min favorit är: Väggordet Känns dig som hemma

Jag har länkat till tävlingen i min blogg

Spacegirl_@spray.se

bakformen sa...

Hej, vill också vara med och tävla. Min favorit är den söta: Ask Prinsesstårta.
Om jag skulle vinna så väljer jag den trevliga sopbilen.

Pia
bakformen@gmail.com

mamma jakeline sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Min favorit är nog Brandbilen. Mest för att sonen just nu börjar låta som en när man säger brandbild. :)

Har tipsat här: http://meandpeanut.blogspot.com/2010/09/jag-tavlar.html

mimmir8@hotmail.com

NoOne sa...

Jag vill Vinna till Barnbarn ♥...

Min favorit blev till sist * Balanscykel Rosa

annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Jenni sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla och en av de fina saker som finns på O-Råsa är Doktorsväskan som mina barn skulle älska!

jenni.ahlgren@gmail.com

Kram Jenni

Anonym sa...

Min favorit är Sopbilen. Vet att min brorson skulle älska den. Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

tessan sa...

jag är med och tävlar.vinner ja skulle ja välja den fina stora brandbilen, då sonen är galen i just brandbilar =)

http://ericasmamma.blogg.se/2010/september/tavling-o-rasa.html

Karlskronamamman sa...

Jagvill gärna vara med och tävla! Gillar brandbilen men att välja en favorit från sidan är ju helt omöjligt! Finns ju hur mycket som helst som skulle kunna få flytta in hos mig =)
Alla fina trälådor till exempel....

Hälsningar Hanna
karlskronamamman@gmail.com

Cilla sa...

O-Råsa har så mycket fint, men favoritprodukten är "Väggord - Prins"!
/Cilla - cilla1983[at]hotmail[punkt]com

Kristin : Kristin__j@hotmail.com sa...

Min favorit är Fiska badkarsleksak :)

Anonym sa...

annakarlholm@hotmail.com
pinglananna.blogspot.com

Min favorit är allt under mat och bak under Leka! :) Skulle kunna köpa det mesta åt min lilla dotter!

Ida - Myri33@hotmail.com sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle välja Tavla - Riddaren och draken :)

Anonym sa...

Ambulansen är min favorit.Då skulle mitt barnbarn bli väldigt glad om jag vann.Christina olsson. Pluppelina2@hotmail.com

Anonym sa...

namn: Amanda Nyman
mailadress: amandanyman96@hotmail.com
Min favorit produkt är Calou Träskor! dom är väldigt söta! :)

Anonym sa...

Jag skulle välja väggorden Känn dej som hemma !
För det vill man ju att besökaren ska göra.

Margoth Östman

puttesluna@hotmail.com

Carolina sa...

Åh jag hade köpt lite maskerad kläder till min lilla prinsessa.

Carolina
carolina.hedberg@hotmail.com
Hoppas jag vinner!!!

Jag har länkat på min blogg :)http://skildavarldar.bloggsida.se/
skilda

Inga-Lill sa...

soldriven helikopter skulle mitt barnbarn vara intresserad av. famwarnil@hotmail.com

Anonym sa...

Barnbestick Fordon i rosa min favorit helt klart
köpa de lär jag nog göra snart.

Familjen helt biltokiga är
så tävlingsvinsten skulle verkligen passa här.
Tack för en skoj tävling du ordnat så bra
håller nu tummarna för att vinnaren är ja´ =)

/Sabina
pussamignu@hotmail.com

Maria Andersson sa...

Jag vill tävla och jag gillar träbilarna! Fina färger och härlig design!
Hoppas jag vinner!
Maria

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar. Det jag gillade mest på sidan var Kakfat Krona. Älskar sånna fat.
Men om jag vann skulle jag vilja ha en ambulans bil åt min dotter.
MammaTessan@Live.se

evelina sa...

Jag vill vara med och tävla, länkar från min blogg också :-) Jag älskar verkligen allt på denna fina sida men det rosa kakfatet krona var en av favoriterna:-)

Mail: EvelinaGabriella@hotmail.com
Blogg: EvelinaGabriella.blogg.se

Anonym sa...

Drakhuvan var jättesnygg!
Jag är förresten gärna med och tävlar.

Malva Heed
malva@lycos.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej!

Jag gillar verkligen deras Pyssel avdelning där man hittar bla "gör ditt eget dockhus" ;)

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Anonym sa...

Jag älskar den fina sopbilen. Den skulle göra min lilla kille mycket glad, och dessutom skulle det bli en mycket pedagogisk leksak för att förklara det där med sopsortering m m som han funderar en del över

Erika sa...

Jag är med! Vilken bra tävling. Det jag gillar bäst är: Det magiska slottet
Ett roligt pussel med massor av saker ...

länkat på bloggen,
http://stoltmammatillmira.blogg.se/2010/september/mera.html



mail: erika_67@hotmail.com

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Jag gillade doktorsväskan! En sån måste jag nästan köpa till våran lilla doktor här hemma ;)

Annars är det sopbilen jag tycker var lite rolig. Skulle nog uppskattas här hemma tror jag, haha.

Mail: elinteg@hotmail.com

Länk http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/09/15/roliga-tavlingar-inne-hos-muppsan-och-agnes/

Jenny sa...

Hejsan.. Jag gillade nappdjuren..

http://smulis74.blogg.se/2010/september/tavling-14.html

Kennert sa...

Polisbilen var en klar favorit! kennertnilsson@hotmail.com

Lindet sa...

Hej jag vill gärna tävla :)
Min favorit är Skylt Räkningar.

Kram Lindet
fors_linda@hotmail.com

Karolina sa...

Hej Agnes!

På O-Råsa hemsidan hittade jag väggordet "känn dig som hemma". Första gången jag ser deras hemsida så tack för tipset om deras hemsida! Nu när jag ska måla om hemma passar det bra att välkomna familj,vänner och bekanta med just dom orden... känn dig som hemma :)

MVH Karolina lina@ottopia.org

Mia 17år - Mamma till William och Marcus sa...

Min favorit på deras hemsida var: Cutie Pie Apan! :D

Mvh. Mia
Mia_Niklas@hotmail.com
www.snuttegubbe.blogg.se

Cattis sa...

jag vill vara med och tävla!
jag gillar besticken som ser ut som fordonssaker :)

hejcattis@hotmail.com

Anders sa...

Gillar sugrörsglaset med Fredagsmys på. Vill gärna vinna ett fordon till min påg! anderslukas@hotmail.com

Mrsfunky sa...

Är gärna med! Det finns mkt fint hos O råsa, har köpt en hel del hos dem. En av favoriterna är fiskehuset för ljus, liten. Skulle passa bra i vår hall.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/09/fredagstavlar.html
Ha en bra dag! Kram

Veronica sa...

Jösses vilken härlig webbshop! Favvoprodukt hos oråsa är leksaks jordgubbstårtan i trä. Älskar träleksaker och vet att sonen min skulle bli så glad om mamma nu har turen att vinna en träbil :)

virre_20@hotmail.com

Alexandra Myran Segersten sa...

Jag vill klart vara med i denna tävlingen! Min favorit är Stjärn Spegeln till barnrum.

Kram Myran
zebramyran@hotmail.com

Carolina sa...

Det är svårt att bara välja en favoritprodukt, de har så otroligt mycket fint! :-)
En utav mina stora favoriter är dock Kakfat krona.

E-post:carolina.ahsberg@telia.com
Har länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

Tova sa...

Min favorit: "Balanscykel Rosa"

:)

ectricgirl@yahoo.se

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Vilken underbar tävling, jag är gärna med och tävlar. Jag gillar personligen Ambulans av trä.

Jonas
the_bosch_man@hotmail.com

LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2010/09/tavling.html

evamar sa...

Vi är gärna med och önskar oss brandbilen, om vi har turen att vinna. En personlig favorit är de fina träskorna från Calou.

Och jag länkar här:

http://evamar.blogg.se/2010/september/leksaksfordon-24-sep.html

Amanda Sverre sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna den fina brandbilen som jag tror skulle bli en stor hit hos mina barn. Det är också min favoritsak hos O-råsa.

Mvh Amanda

amanda.sverre@gmail.com

Kathrine H sa...

Mitt favorittprodukt hos O-Råsa er Organic Living - Cinnavanilla stearinlys. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Anneli sa...

Är gärna med och tävlar. Min favoritprodukt är fotoalbumet "livet är fullt av ögonblick".
Mvh Anneli
gustavssonanneli@hotmail.com

Bengt sa...

Sparbössan bilen är min favvo! Pojken skulle älska dedär häftiga detaljerade bilarna,sopbilen,brandbilen,polisbilen..Nästan så jag själv vill köra och leka med dem. Är med i tävlingen. :-) empty_heart@live.se

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Min favorit är Väggtext - Så Älskad från första stund. Tycker den är så otroligt fin.

emeli_falk@hotmail.com

sara sa...

Jag vill vara med, vill vinna sopbilen!
sara.ostling@gmail.com

Moa sa...

Hej!
Favoriten är Barnbestick fordon :-)

Hälsningar Moa (moa.hagman@hotmail.com)

helen - mamma till Lea sa...

Min favorit är Balancykel Fjäril,

har länkat:
http://helenm.blogg.se/2010/september/tavlingar-1.html#comment

volvomyran@hotmail.com

Stina sa...

EN av mina favoritprodukter är boken Kära Mamma!

JAg har tipast om tävlingen här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/09/24-september.html

Kram Stina

Malin sa...

Hej! Jag är med såklart och länkar också till din fina tävling på: http://theotott.blogg.se/2010/september/leksaksfordon-24-september.html

Min favoritprodukt är sparbössan bilen!
Håller tummarna!
Kram Malin (malin_rautila@hotmail.com)

Unknown sa...

HEJ

Jag älskar sopbilen i trä, den är en perfekt present till en liten kille som snart fyller 1 år!

Anonym sa...

Jag skulle jätte gärna vilja vinna stapelkuber!
/Kram Pernilla

www.mirakelbarnet.blogg.se

Olelsi/Nettan sa...

Vår myskväll i familjen är fredagar så dessa glas skulle vara passande då. Sugrörsglas Fredagsmys!! Finns så otroligt mycke fint på den bloggen blir alldeles frälst.
Håller tummarna nu.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Sandra sa...

Blå poliscykel som tränar balansen,
uppskattas av flera än bara mamsen
med biltokiga ungar är allt som rullar kul
vare sig den har eller inte har hjul!
Tänk vad O-Råsa har för de små
som inte alltid har tid att gå!

Sandra L
spelkonen@hotmail.com

Anonym sa...

Mina favoriter är Calou Träsko Barn röda.
Så himla snygga!!

Mvh: Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Min favorit på sidan: väggorden: Kärleken Övervinner Allt.

mvh: Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Cutie pie Apa är helt bedårande söt!! Min favorit helt klart!

/Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Min favorit är helt klart Cutie pie - tax!!!

mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Kashaya sa...

Jag är med.=) Min favorit är skålen prinsessgodis (kategorin matvrån).

kashayasblogg@yahoo.com

Anonym sa...

Men åh vad kul med en tävling från min favvobutik i min favvoblogg! ♥ Bästa kombinationen helt klart;)
Den jättefina ambulansbilen är favorit hos oss, min lilla treåring fick själv välja & det var ett tveklöst "pek" på just den... *ler*

Karolin Johansson
karro_johansson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag gillade soldriven helikopter.
Om jag vinner är jag mest intresserad av polisbilen.
mats.lagerberg@gmail.com

Kawwe sa...

Brandbilen är min favorit ;D

Hoppas på tur!

kawwe@hotmail.com

cb kids sa...

Ett leksaksfordon skulle passa bra.
carola.bylander@telia.com

cb kids sa...

gillar deras träleksaker
carola.bylander@telia.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam