tisdag 21 september 2010

15% hos Carolines Smyckeskrin

Carolines Smyckeskrin har ett brett sortiment av handgjorda
smycken – allt från vackra öronhängen till personliga namnhalsband – till riktigt bra priser! 
De flesta smycken görs endast i ett fåtal exemplar – bli unik med ett smycke som inte alla andra har!

Fram till den 30 september får alla mina läsare 15% på hela sortimentet!
Ange endast koden AGNES för att ta del av det fantastiska erbjudandet!

Ett smycke är en perfekt present till både familj och vänner
och jag lovar att även du kommer hitta din favorit i butiken, precis som jag gjort!

Läs mer under mina Rabatter & Erbjudanden för att ta del av fler toppenbra koder!

1 kommentarer:

caroline - mamma till nellie 1år och gravid i vecka 19 sa...

Vilka fina smycken det fanns :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam