fredag 17 september 2010

Tävling: Busiga Barn

Busiga barn är ett märke som erbjuder söta och färgglada kläder för barn i storlekarna 60 upp till 120! I sortimentet finner ni söta byxor, t-shirts, tröjor och swettisjackor! Dom har också en stor REA igång på den tidigare kollektionen, alla plagg under 50 kr!

I denna tävling har du chansen att vinna ett valfritt plagg ur sortimentet! Och om du har den bästa beskrivningen på en design inför kommande kollektionen – om den trycks – får du även ditt egendesignade plagg! Vinstvärdet ligger på ca 250 kr + frakt!

Alla mina läsare får även en rabattkod på 15% på hela sortimentet! Ange koden Agnes för att ta del av erbjudandet som gäller till den 1 oktober!


Jag tävlar om ett valfritt barnplagg från
Busiga Barn hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och beskriv hur ditt barnplagg skulle se ut om du själv fick designa fritt! Berätta också gärna vilket plagg du skulle välja från Busiga Barn om du vann. Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 1 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

44 kommentarer:

Spacegirl sa...

Jag skulle designa mjuka, färgglada & ekologiska plagg med roliga mönster och gott om plats att leka i, inget som skaver, inget som sitter åt.
& roliga mönster med djur :-)


Har jag turen att vinna skulle jag välja
ett par röda swettisbyxor :-)

Spacegirl_@spray.se

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/2010/september/tavling-hos-agnes-1.html

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/valfritt-plagg-110.html

info@annakarlsson.se

Om jag vann skulle jag välja svettisjacka blå.

Om jag fick designa ett eget plagg så skulle jag göra härligt mjuka och luftiga byxor som är perfekta att leka i (reglering i midjan för smala barn).

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och jag skulle designa en velour suit i härliga färger som turkost och lila i en modell som sitter löst och ledigt och toppen att leka i

Jag skulle vilja ha Svettisjacka röd i stl 90 om jag har turen på min sida

Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-ett-valfritt-plagg.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej! jag är gärna med och tävlar!

Om jag skulle designa mitt egna barnplagg skulle det bli i de härliga färgerna gammelrosa och brun. Älskar den kombinationen och älskar allt som har en gammal stil, som Madicken. Plagget skulle se gammalt ut men vara moderna och i ekologiska tyger och vara till en tös. Plagget skulle sitta bekvämt på barnet som är i ålder 1 år. Något som ser snyggt ut för ögat men inte alls farligt att skita ner och dyrt får de inte heller vara! :) Om det skulle vara till en kille skulle han istället få en tuff rockig stil men bagigas byxor och streetstyle på kläderna :) Mycket färg och döskallar ;)

OM jag vann skulle jag vilja ha "Svettisjacka baby röd"

Har tipsat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/busiga-barn-110.html

/Sandra

Alexandra Myran Segersten sa...

Om jag skulle designa ett plagg, så hade det varit en pyjamas i ekologiskt material, med en massa glada färger på.

Om jag vann så hade jag valt ett par gröna Busbyxor till äldste sonen.

Kram Myran
zebramyran@hotmail.com

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavling-fran-busiga-barn.html

OM jag vann skulle jag välja ett par gröna swettisbyxor.Perfekt och skönt under galonosar och overall.

Om jag skulle designa ett eget plagg skulle det vara av bomull, enkelt och enfärgat.
Jag gillar inte när det är för mycket saker på utan gollar det enkla!

Min mailadress: lottie.c@telia.com

Elin J sa...

Jag skulle designa kläder i bra och skönt matterial med mkt färger och mönster.

Vinner jag så skulle jag nog välja Svettisbyxa röd.

*håller tummarna*

KRAM

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle designa något plagg som är mönstrat med som ändå inte har så "skrikiga färger". Mina ögon blir så mätt på att ständigt se skrikande färger. En tröja med olika gråa nyanser skulle vara gulligt tycker jag.

Jag gillar plagget Svettisjacka baby blå.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Stina sa...

JAg skulle vilja ha en klar lilla (ganska mörk)swettisjacka med puffärmar om jag skulle få välja själv. Inga tryck utan väldigt enkel. Kanske att man gjorde någon liten detalj i form av en broderad blomma eller något, men det ska inte synas mycket.

Om jag vinner väljer jag en blå baby swettisjacka i stl 80 :-)

Jag har tipsat om tävlingen här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/09/1-oktober.html

Kram Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

care69 sa...

Jag är med!
Jag älskar bodysuites så det får bli en sådan i bomull med vävda rutor i klara färger.

Vinner jag önskar jag en Svettisjacka röd i stl.120.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/1-okt-vinn-valfritt-barnplagg-fran.html

care69(at)live.se

bakformen sa...

Hejsan, är med och tävlar. Mitt förslag är ekologiska barnkläder som inte är besprutade med farliga kemikalier och är miljövänliga. Mjuka sköna plagg, naturfärgade med någon applikation.
Om jag skulle vinna så väljer jag Towel baby Art.1434-36.

Pia
bakformen@gmail.com

Cattis sa...

om jag skulle desigan ett barnplagg så skulle det vara en bebisjacka som ser ut som stinky i mumintrollen, tycker han är jättecool :) kanske låter konstigt, men fanns det att köpa skulle jag köpa den direkt ;)

om jag vinner skulle jag vilja ha Svettisjacka baby blå :)

länkat: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/september/1-oktober-busiga-barn.html

hejcattis@hotmail.com

Kathrine H sa...

Jeg ville designet barneklær i 100% økologiske og miljøvennlige materialer. De skulle vært allergivennlige og uten stoffer som gjør at de kan fremkalle ubehag. De skulle vært ensfargede (i naturlige farger som grønt, beige osv), men med ett stort trykk på fremsiden av et dyr. Blant annet en kanin, en katt, en hund, en tiger, en sel o.l. Vi er en veldig dyreglad familie, så for oss er det viktig at barn lærer å bli glad i dyr. :o)

Jeg ville hatt denne fine buksen til gutten min om jeg skulle være så heldig å vinne: Svettisbyxa grön str 90. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Cicci sa...

Fall jag skulle få designa ett eget plagg, vilket jag faktiskt gjort, & det gick åt ****! Men om jag skulle få försöka igen, så skulle jag ha plagget enkelt och sen massa mönster på bara ena axeln. Typ en bil- eller tågbana. :)

Vann jag så skulle jag vilja ha ett par röda busbyxor.

Länkar;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/1-oktober-busiga-barn.html#comments

/ciszi@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar =)

Min design:
-En sparkdress i tuff stil...
-Färgerna svart/turkos
-Krage med en liten dragkedja i samma modell som på svettisjackorna dvs lite högre.
-Dressen skall i modellen vara som mjukisbyxa/svettiströja som sitter ihop som en helhet.
- Insidan av halskragen samt dressens muddar turkosa
- Dressen svart färg
- Tuff text eller siffror fastsydda i turkost på ryggen



Skulle gärna vinna:Svettisjacka baby röd strl 80

Hoppas på tur.
Mvh Margona
maggan_20@hotmail.com

sara sa...

Jag vill vara med!
Jag skulle vilja göra en mjuk skön lite ballongmodell klänning i blått.
mitt favorit plagg är Malle blå.

sara.ostling@gmail.com

Lotta sa...

Jag hade viljat designa en bodysuit med svart bakgrund och med orangea apelsiner som tryck ovanpå.

Jag hade viljat vinna denna i stl 60:
http://www.busigabarn.se/shop.asp?sc=view&ID=1223&meny=83

mail: lotta_sager@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och vad roligt att det är lite annorlunda tävlingsregler än vanligt. Jag hade gärna designat en enkel snygg tröja med något barnsligt snygg motiv på i en stark färg. Det ska sitta bekvämt på barn och finnas i flera storlekar (både för små och för det lite större). Kanske skulle motiven kunna vara olika grönsaker, frukter eller något annat ätbart som symboliserar en bra känsla för barn och kanske gör det lättare för att vilja äta.

Om jag vann skulle jag gärna vilja vinna "Svettisjacka grön" i storlek 110 till min dotter.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Om jag vann så skulle jag vilja ha svettisbyxa grön i storlek 90.

Annars, om jag vore en hejare på att sy, skulle jag designa, åt min dotter, en orange-röd-randig pyjamas i mysig velour. Det hade klätt henne.

Malva Heed
malva@lycos.com

helen - mamma till Lea sa...

Jag skulle vilja designa en hoodtröja med vovvtryck på ryggen, min staffe Ozzy skulle vara modell och kennelnamnet skulle stå under bilden. Skulle vara riktigt roligt när man åker på hundutställningar där folk får beställa sin egen hund som tryck på tröjan och deras kennelnamn under.

Jag skulle vilja vinna swettisjacka babyröd i strl 60.

Jag har även länkat:
http://helenm.blogg.se/2010/september/tavlingar-1.html#comment

volvomyran@hotmail.com
kram från oss

Mattias sa...

Hej! Jag är självklart med även jag! Skulle jag designa ett eget plagg skulle jag göra en kjol till dottern som var typiskt prinsessig i formen, med lager på lager känsla som höjde sig snyggt när hon snurrade, men i något tufft, lite mer grabbigt eller unisex tyg! Det finns alldeles för lite sådant på marknaden!

Jag länkar givetvis också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/1-okt-vinn-valfritt-barnplagg-fran-busiga-b.html
och en favorit hos mig är de röda busbyxorna!
Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Kristin : Kristin__j@hotmail.com sa...

Jag vill vara med och tävla =)
Mitt favoritplagg som jag skulle vilja designa är ett par sparkbyxor med tillhörande body. Sparkbyxorna ska vara i turkos velour med stora lila elefanter på. Bodyn ska vara lila med kantband i turkost.
Svettisjacka baby blå är min favorit hos busiga barn =)

Anonym sa...

Sophie sophieahlin@hotmail.com
Jag skulle vilja designa ett "mjukis-set", byxa och hoodtröja, i ett blommigt-mönster i alla tänkbara färger till min 1 åriga son. Han älskar blommor precis som jag, men alla kläder som har blommönster är i flickmodeller. En blomma till min pojke!!!!!

Om vi vann så skulle jag vilja ha ett par röda svettisbyxor. ser så bekväma ut!!

Ha en fantastisk dag!!!

Anonym sa...

Om jag ska designa ett plagg ska det vara en svart munkjacka med luva och lurvig tyg inuti. Några sömmar ska vara limegröna och på varje armbåge ska det vara en rosa, ganska stor stjärna. Stjärnan ska antingen vara sydd eller i tryck. Ev även en stor svar stjärna i konstskin på baksidan av munkjackan. Jag tror att det skulle bli jättesnyggt. Sen kan man göra passande byxor till och även munkjacka i andra färger.

Om jag skulle vinna vill jag gärna få den snygga blå svettisjackan i storlek 110.

Mail: anna.lejonsjo@hotmail.com

Mvh Anna

Geshiia sa...

Jag är gärna med här med och tävlar. :) Jag skulle designa färgglada tröjor med alloverprint eftersom jag gillar sånt. :) Byxor vill jag gärna ha enfärgat, kanske med en enkel men cool detalj på.

Jag skulle vilja vinna en grön Svettisjacka, skulle bli jättefint på Liam, den skulle matcha hans gröna ögon massor. :) Älskar att klä honom i grönt.

Mail: geshiia@live.se

Mamma Mia sa...

Om jag skulle vinna en svettis jacka till Greta st 80 röd eller kanske grön....
om jag skulle rita plaggen: härliga färger som lila, rost och gredelin, är tillsammans med grått jätte fint på de små liven...härliga plagg utan glipor, sköna och ekologiska..halshål som inte är trånga. namnlappar i plaggen bara att skriva på...ordentliga tvätt råd.. inte plagg som färgar,,och till byxor och vinteplagg en liten tygbit med för ev lappning...

Annika - familjebloggen med många tävlingar sa...

Jag vill vara med och vill gärna ha Swettisjacka röd.
Om jag fick designa själv skulle det bli en jacka med både blått och rosa, för att minimera könsindelningen! :) Kanske en blå jacka med en liten rosa stjärna på bröstet, och en stooor rosa stjärna på ryggen!

Länk: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/agnes-1-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

-fam bus- sa...

Jag är med o tävlar :)

Mitt egna designade plagg hade blivit en vit t-shirt, med en röd helikopter o texten "Floff floff".

Floff floff är de Svante säger till helikoptern nämligen ;)

Det jag gillade mest på deras webshop är den gröna svettiströjan! :)

sarina.fredriksson@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är jätte gärna med och tävlar.
Om jag fick designa ett plagg skulle jag sticka en cardigan av ekologisk ull och sen använda något återvinningsbart material som knappar.
Allt för bekvämlighet och miljön

Jag skulle vilja vinna "Svettisjacka röd"

Jag har länkat här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-ett-valfritt-barnplagg-den-110-kl-2100.html

Mvh// Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

lindet sa...

hej

jag skulle vilja ha en vit tröja med lovinas ansikte skissat på framsidan..
jag gillade bäst
http://www.busigabarn.se/shop.asp?sc=view&ID=1281&meny=83

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha en Svettisjacka baby grön :)

Om jag fick designa ett barnplagg fritt hade det varit ett lekfullt plagg med massa färgstänk i olika klara fäger på :) Jag tror att barn skulle älska färgerna och bli glada av färgstänket!

Mvh//Malin
malin.junghard@gmail.com

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med.

Om jag fick designa ett plagg till min dotter så skulle jag göra en T-shirt i cerise med ett tryck med en svart vit katt. Det skulle vara små rosetter på tröjan också och lite små pärlor.

Om jag vinner så skulle jag vilja ha Svettisjacka baby röd.

emeli_falk@hotmail.com

*Annmi sa...

Jag vill vara med...

Om jag skulle designa mitt egna barnplagg skulle det bli i de härliga färgerna turkos & brun,ett mjukt skönt plagg ♥

Jag skulle Önska att jag vann en Svettisjacka baby grön /Kram

annmi.eriksson@hotmail.com

Malin sa...

Jag är gärna med och länkar också här: http://theotott.blogg.se/2010/september/1-okt-vinn-valfritt-barnplagg-fran-busiga-b.html

Skulle jag få designa ett barnplagg så skulle det bli en hängselklänning i härligt turkosblå med cerisa stjärnor på till min nykläckta!

Favoriten är den röda svettisjackan! Håller tummarna! Kram Malin, malin_rautila@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, skulle jag få chansen att designa något plagg skulle det vara pyjamasar med olika vaggvisor tryckta på, skrivet i fin handstil, Kanske inte hela visorna men vissa delar av dem, med något passande gulligt tryck till. Skulle jag ha turen att vinna tror jag att jag skulle vilja ha den blå svettiströjan baby. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Linda sa...

Min design är en helpyjamas med dragkedja. Motivet en giraff som står på ryggen och tittar fram på framsidan. Starka färger i gul+brun på giraffen och djungelgrönt runt om.

Om jag skulle vinna skulle lilltjejen få välja nått själv - allt är så fins så hon kan inte välja fel.
Kontaktuppgifter: hemma snabel-a appelklyfigt punkt com

Cicci sa...

Mitt egendesignade plagg skulle vara en ljusgrå långärmad body med blå krona på. Det finns så mycket prinsess-igt men så lite prins-igt.. :) Om jag vann skulle jag välja den toksöta blå lilla babyoverallen med gula muddar!
/Cicci
trasselsudden_(snabel-a)hotmail(punkt)com

Anneluie sa...

Jag skulle vilja designa färgglad tröja med motiv gjort i olika material, tex. en nalle med nos av plysch och "prassliga" öron. Min son som är 1,5 år tycker om att känna och visa det han har på sej.

Om jag vann skulle jag välja "svettisjacka" i den härliga gröna färgen.
Hälsningar Annelie annelie.gustafsson@yahoo.se

Anonym sa...

Jag älskar mörklila men det är svårt att hitta bland babykläder så jag skulle göra en mysoverall i mörklila med svarta små hjärtan överallt samt ett stort mitt fram på bröstet!

Jag skulle välja Svettis tröja röd om jag vann denna roliga tävling!!

mvh: Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Svettisjacka röd skulle jag välja om jag vann!

Fick jag själv designa något skulle det bli en röd klänning i frotte (förklädesklänning)

mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag skulle designa en äppelgrön klänning med röda äppelklyftor på till mitt barnbarn!

Skulle välja svettisjacka i röd till lilla skruttis!

mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

svart och lila randig klänning med matchande leggings skulle jag skapa!

Den röda svettisjackan skulle jag välja!

Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Erika Wilhelmsson sa...

Nu är jag ute i sista sekund:)

Jag skulle designat ett par söta snickarbyxor som skulle se precis likadana ut som pappas :) Med fack för leksaksverktyg och barnarbetshandskar.
Min favoritprodukt var babyoverall blå. Den var supersöt!

Erikawilhelmsson@hotmail.com
http://noonewantsforever.blogspot.com/

Sjubarnsmamma sa...

Jag hade tagit en helt vanlig svettisbyxa. Det får man aldrig för mycket utav. Jag har länkat från min tävlingsblogg

http://snurtan.blogspot.com/2010/10/tavlar-hos-agnes.html

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam