torsdag 2 september 2010

Vår kväll

IMG_1355 Liam på kvällspromenad i kylan!

Idag har det varit full rulle känns det som, inte förrän nu ikväll som vi suttit och myst i soffan.

Efter allt bus i lekparken var Liam dödstrött så han fick lägga sig och sova middag. Sen kom Nadde och hennes lilla Leah på besök och jag överöstes av kärlek och bebiskräk av skruttan! Medans Simon stannade hemma hos Liam som fortfarande sov tog vi en liten promenad med Diesel innan Nadde skulle rulla hemåt igen. Vi har ju haft så fint väder idag så det var skönt att komma ut i friska luften!

I eftermiddag har lillebror Adde och jag hjälpts åt i köket med matlagningen och disken. Vi trollade fram en god köttgryta som avnjöts framför kvällens Biggest Loser. Åh, vad jag är glad att det har börjat igen! Efter middagen var vi så mätta att vi allihopa tog en promenad till affären. Kändes jäkligt skönt faktiskt, trots de kalla vindarna. Liam verkade tycka om promenaden också, han satt så snällt i vagnen och sa inte ett ljud.
Middagen och promenaden körde slut på oss alla så innan det var dags för Liam och Simon att lägga sig kikade vi på nya programmet Välkommen Hem. Tyckte det var jättebra och kommer helt klart att följa det under hösten!

3 kommentarer:

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥ sa...

Gott det lät med en köttgryta!
Jag och lill Tore tog också en kvällspromenad. Det är bara att passa på att njuta av den härliga höstluften :)
Kramar

Linda sa...

vilken härlig mössa!!!

sv; *tack* jag älskar verkligen färgerna på dem!!! Synd att bebisen växer fort =/

-fam bus- sa...

Wow! Vilken grymt fin mössa Liam har. Vart har ni hittat den???

Tack så mkt! Blev jätte nöjd jag med med texten :) Åååh, mammaledighet ser jag fram emot! Så skönt!

kram kram o ha en trevlig fredag.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam