måndag 13 september 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Ny vecka, nya möjligheter!
  • Jag har idag varit på “dop-frulle” och firat Leah!
  • Jag har fyra toppentävlingar igång! Ni är väl med och slåss om en Bumbo Babysitter som avslutas ikväll?
  • Vi besökte i fredags Ölands Djurpark. Första gången Liam var där och vi hade supermysigt!
  • Vi har i helgen varit på Emmaboda Marknad.
  • Tobias har firats på sin trettioplus-dag!
  • Jag har varit en duktig bullmamma även denna vecka och bakat jordnötskakor. Smarriga as hell!
  • Jag har vunnit två tävlingar på facebook; 200 kr hos CB KIDS och 200 kr hos blomma_1188032015_49885Fröken Fräken!
  • Sandra och Ola har fått en till liten prinsessa!
  • Jag väntar paket och kommer stå och hänga vid brevlådan varje dag framöver.
  • Liam blir 19 månader imorgon!
  • Vi ska ha årets kräftskiva i helgen. En månad försent men vad gör det?
  • Jag ska snart hämta hem min lille fis från dagis!

3 kommentarer:

Linda sa...

härlig lista! spännande med paket =) jag ser fram emot paketet från Tinkaflu =) *längtar* ha en mysig måndag... i regnet =)

Tessa sa...

Ja visst är det så. Vi har haftdet jätte bra verkligen, men det är alltid skönt att få komma hem!!!

Annika - tre barn i huset och ett på väg... sa...

Härlig måndagslista!! <3

Å Ölands Djurpark låter helt underbart mysigt! Måste erkänna att jag är liiite avis ;)

Men du... en tävling fattigare är du nu ;) Klockan har passerat 21.00 och gissa vem som snart har blåa tummar?? ;)

kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam