måndag 27 september 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Hösten närmar sig med stormsteg!
  • Jag har sex lovely tävlingar igång och en avslutas ikväll! Du är väl med och tävlar om ett presentkort hos Ida T?
  • Liam fick i veckan en jättefin mössa från Smultronbyn + lite annat smått och gott!
  • Vi har passat på att leka i lekparken när solen tittat fram.
  • Jag fick en bukett med röda rosor av sambon i torsdags blomma_1188032015_49885
  • Liam sov i fredags över hos sin mormor, mys!
  • Vi har haft en härlig helg med god mat, små utflykter och soffmys med hyrfilm!
  • Liam målade i lördags med vattenfärger och hade skoj!
  • Dagislämningarna går över förväntan, tack och lov.
  • Liams morfar fyllde 54 år i veckan!
  • Jag har min underbara familj

3 kommentarer:

-fam bus- sa...

Åååh vad kul att du oxå vann en :) hihi Stort grattis!

Passar på att tipsa dej om min Ida T tävling som jag har: http://familjen-bus.com/2010/september/tavling-milk-milla.html#comment

kram kram

Nina sa...

ja dem är bäst, undrar om dem kan flytta med oss :D

allt bra idag? =)
krams

jenny sa...

Åh vilken härlig måndagslista du har gjort kära du - kramar i massor /jenny

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam