tisdag 28 september 2010

Alldeles strax…

IMG_3318Liam på väg till dagis i morse! 

…är det dags att gå till dagis. Tycker det är jättekul att både hämta och lämna, är glad att det är jag som får göra det. Han är inte längre mammig när det ska lämnas, snarare tvärtom. Idag fick till och med städtanten en kram innan han for in till de andra barnen och vinkade glatt åt mig innan jag gick. Men att hämta är ju ännu bättre, han blir så glad när man kommer! Springer i ilfart, tjuter av skratt och slänger sig i famnen. Underbara unge!

1 kommentarer:

Britta sa...

Härligt! Vilken fin blogg du har!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam