onsdag 22 september 2010

Det går bra nu…

IMG_2811 Diesel och Liam (med sin nya fina mössa från Smultronbyn) är redo att rulla till dagis!

Diesel och jag är hemkomna från dagis. Liam har varit på toppenhumör hela morgonen och det känns kalasbra! Han läste saga för mig hela vägen dit, satt i vagnen med sin lilla Nalle Puh-bok och mös. När vi gick in hann jag knappt ta av honom ytterkläderna förrän han pös i väg till Majvor för att hälsa och därefter till alla leksaker han saknat. Fattar inte riktigt. För två veckor sedan gallskrek han bara vi åkte förbi dagis och nu älskar han att komma dit. Ja, dom har sina grejer för sig de små liven. Det är i alla fall jätteskönt att slippa gå dit och sedan släpa med sig dåligt samvete hem!

3 kommentarer:

Amanda sa...

Så fin han blev i nya mössan! Riktigt läcker färg på den tycker jag!
Skönt att han gillar att gå till dagis igen. Det är så mycket lättare för mamma och pappa att gå därfirån när man lämnat av en glad unge. :)

Linda sa...

vad skönt att det funkar bra!! och mössan är superfin!

Maria sa...

Vad söt han blev i mössan :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam