tisdag 28 september 2010

Katvig från Ecoloco

Idag låg det ett spännande paket i brevlådan! Loa på Ecoloco hade skickat en häftigt randig tröja från Katvig Barnkläder till Liam! Visst är den söt? Jättemjukt material och färgerna känns väldigt höstmysiga! Han kommer bli riktigt fin i denna och så fort han kommer hem från dagis imorgon ska den testas!

Tusen tack snälla Loa! Tröjan kommer användas flitigt här hemma!

Missa inte att Ecoloco har stor REA med 20-70% rabatt på märken som Duns, Imps&Elfs, Kavat, Katvig, Ej Sikke Lej och många fler! In och fynda!

1 kommentarer:

Linda sa...

synd att man inte blir så rikt som föräldraledig, annars hade jag shoppat en hel del! jättefin tröja ni fick!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam