måndag 13 september 2010

Regnig morgon

IMG_2239 Liam är redo att gå till dagis!

Idag vaknade vi upp till ett spöregn! Det blev inte alls någon promenad till dagis utan istället fick mamma skjutsa upp oss. Tur att hon var hemma! Lämningen gick över förväntan. Trots lite yl och den bedrövade blicken från Liam slapp vi både tårar och gallskrik. Kanske går det på rätt håll nu?

Jag har precis tagit en dusch och strax blir det ett besök hos Nadde och Jörgen för att fira Leah. Hon döptes igår så om en stund blir det “dop-frukost” hos familjen!

2 kommentarer:

rock n roll mamma sa...

vad söt han är!!

så trisst med regn! hoppas dopfrullen blir mysig

Nina sa...

ooo tack! då ska ja kika där :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam