torsdag 2 september 2010

Ett hjärta till ett hjärta?

Ikväll klockan 21:00 avslutas min pågående tävling i samarbete med Villes Veranda. I potten finns tre stycken söta hjärtan med valfri text! Perfekt doppresent till en liten plutt men passar lika bra att ge till en vuxen. Hjärtat kan hängas i barnvagnen, i spjälsängen eller varför inte dekorera en möbel med det?

Förutom de söta hjärtanen kan du hitta andra personliga och unika presenter hos Villes Veranda som du annars inte hittar i de vanliga butikerna. I sortimentet finns härliga mössor, praktiska blöjpåsar och prylfickor och smidiga dagispåsar. Perfekta presenter vid dop, födelsedagar eller andra högtider. Alla produkter är handgjorda och görs av Linda som driver butiken sedan 2008.

Tre stycken lyckliga vinnare – kanske är du en av dom?

1 kommentarer:

Nathalie sa...

Vad roligt att du kör med tävlingar :) det är väldigt smart i en blogg :) jag vill också vara med och tävla om ett hjärta med valfri text :) jag och sambon har haft en tuff sommar och skulle gärna vilja ge honom något personligt och sött. Min mail är Nathalie.braven@spray.se och min blogg är nathalieelisabeth.blogspot.com :) ha det bäst :) ciao

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam