måndag 27 september 2010

Tävling: BabyBjörn®

BabyBjörn® är ett svenskt familjeägt företag som grundades 1961. Sedan starten har BabyBjörn® haft som mål att underlätta vardagen för småbarnsfamiljer genom att utveckla innovativa produkter för barn upp till tre år. I deras sortiment finner du allt från bärselar till matset och hela tiden kommer det in spännande nyheter!

I denna tävling har du chansen att vinna deras smidiga matstol! Vinstvärdet ligger på ca 2000 riksdaler! 

Matstolen är den perfekta första stolen där ditt barn sitter säkert och bekvämt från sex månader ända upp till två års ålder. Den är praktisk och lätt att använda tack vare det öppningsbara bordet som också fungerar som smart låsbygel. Den är lätt att hålla ren tack vare den avtagbara brickan som enkelt diskas för hand eller i diskmaskin. Matstolen tar liten plats och är lättplacerad. Fälls enkelt ihop när den inte används och vid transport. Smart, säker och smidig!

Jag tävlar om en matstol från BabyBjörn® hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favoritprodukt hos BabyBjörn®! Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 11 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

156 kommentarer:

sophie, nowalies mamma sa...

Hej, jag vill hemskt gärna vara med!
Har tittat på deras produkter och jag gillar ju såklart deras bärselar, men den där stolen är ju galet fin så jag får nog säga att den är favoriten.

Hoppas så mycket att jag och min dotter Nowalie vinner den! Skulle passa perfekt i vårat kök!

Min mailadress är sophiehakansson@hotmail.com

markaanna sa...

Jag vill vara med och tävla! Min favorit är denna potta: http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/Bathroom/BABYBJORN-Potty-Chair/
/Anna Andersson
markafamiljen.blogspot.com
markafamiljen@live.se

lindet sa...

Hej agnes jag är gärna med och tävlar :)
Min favorit är matstolen men förutom den så är det de häftiga tallrikarna :)

håller tummarna.

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Cicci sa...

Sv: Wille fick sin i doppresent av sin morfar och morbror. De är ju som sagt ganska så dyra, så själv skulle jag nog aldrig ha råd! Men dom är snygga! Och roliga. :)

Men du, vilken toppentävling. Jag ska utan tvekan vara med.

Baby Björns bärselar ligger mig varmt om hjärtat. Vi har en, som nu är utlånad till min lillasyster, men den har använt mycket! Även stolen vi tävlar om ligger högt upp på önskelistan i jul.

Till mitt matvrak vore den toppenbra & den är bannemig skitsnygg!

Givetvis så länkar jag;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/09/11-oktober-baby-bjorn.html#comments

Therese sa...

Jag skulle gärna vilja vinna! Min favorit så här långt är babybjörnselen :D Hoppas på vinst till min lilla tjej!

Therese
essimjau@gmail.com

Anonym sa...

Min absoluta favorit är helt klart babysittern!
Vi har en gammal babybjörn sitter i blått tyg som jag först haft, sedan mina småsyskon och min dotter efter det. Det är riktigt kvaliteé! Den är dock stel så till nästa barn blir det nog en ny babybjörn här hemma...
Susanne Suomi
goldspring@hotmail.com

Beatrice- Mamma till skrutten Robin sa...

Jag är med och tävlar! :)
Favoritprodukten(förutom matstolen) måste nog vara deras bärselar. Hur bra som helst :)



beabofink@hotmail.com

Cilla sa...

Min BabyBjörn®-favorit är de snygga, säkra, luftiga bärselarna! Jag har gjort testet på deras hemsida så nu står Synergy högst upp på önskelistan.
/Cilla, cilla1983[at]hotmail[punkt]it

Johanna - mamma till Leia sa...

BABYBJÖRN Matstol är min favorit. Verkar riktigt bra!

johannavictoria_@hotmail.com

Elin J sa...

Klart att jag är med, min favorit är Babybedd harmony!

*HÅLLER TUMMARNA*

KRAM

helen - mamma till Lea sa...

Hej jag är med. min favoritprodukt är babybjörn babysitter balance air. Lea älskar den verkligen, tänkte införskaffa oss en bärsele snart också, så ska bli kul att se vad hon tycker om den. Så otroligt bra kvalité på allting från babybjörn och eftersom vi inte köpt en matstol ännu så vore det strålande att vara med och ha chansen att vinna en. Kanon tävlingar!

Länkat här:
http://helenm.blogg.se/2010/september/tavling-babybjorn-matstol.html#comment

volvomyran@hotmail.com

kram från helen och lea <3

caroline rådahl sa...

Åhh vilken underbar tävling :d. Jag är givetvis med och tävlar om en superfin barnmatstol som denna.
Jag håller tummarna för att den blir vår :D Den skulle verkligen passa perfekt till lilla Elias som beräknas komma den 31/12. En liten nyårspresent till oss i hela familjen skulle det bli :D
Gud vad jag vill ha den :D

Ja vad är min favoritprodukt hos Babybjörn då, måste man verkligen välja?
Jag har redan köpt en babybjörn bärsele & babybjörn babysitter. Dessa två produkter skulle jag inte klara mig utan. Det finns ingen bättra babysitter än den från babybjörn. Och om den här stolen är vad den ser ut att vara tror jag likadant om den. Den verkar otroligt bra, fin, smidig och praktisk.

*håller tummarna*

länkar: http://kaolin.blogg.se/2010/september/jag-tavlar-6.html

caroline_radahl@hotmail.com

HelenamedS sa...

Oj bara en favorit blir ju svårt då jag tycker att alla babybjörn produkter är bra =)
Men klassikern bärsele kommer nog högs upp ändå =)

Mvh Helena Svärdström
helenasvardstrom_85@hotmail.com
http://hes85.blogspot.com

Olelsi/ Nettan sa...

Hallu!!
Jag vill super gärna vara med, har ingen stol till vår Ingrid ännu.
Produkt som jag kikade på var Pott stolen, helt perfekt med mjuka former och även lätt-rengjord.

Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/september/vinn-barnmats-stol-den-vill-ninni-vinna.html

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Josefine sa...

Min favoritprodukt är http://www.babybjorn.se/produkter/barselar/barsele-orginal/classic/ bärselen underlättar så mycket! fr0stskadad@hotmail.com

Kristin : Kristin__j@hotmail.com sa...

Jag vill vara med och tävla :) Mina favoritprodukt är deras haklapp. En gammal goding som alltid funkar =)

Nadine sa...

OOo jag blev juh lite förälskad i matstolen som du lottar ut, ser smidig och bra ut. Håller tummarna!:)
kramar Nadde
nadinestrand@hotmail.com

Anna sa...

Jag är gärna med och tävlar!! Min favorit hos babybjörn är deras bärsele. Har en, och den är välanvänd.

Anonym sa...

babybjörn barnsäng harmony enkel lätt och snygg
kristina tittifairlane@hotmail.com

Jenny sa...

Tävla vill vi!
Favvoprodukten å den mest använda har nog varit toasitsen från babybjörn :)
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

Linda sa...

min favoritprodukt är pottan med ryggstöd samt bärselen active!

hedenberg_81@hotmail.com
www.lindisen81.blogspot.com

Fröken M sa...

åh, jag vill vara med ! Min absoluta favorit babybjörn är comfort active bärselen som har varit guld värd ända sedan Viggo föddes- ( han var stor redan då, 4,6 kg och kunde sitta i sele direkt )
Nu väger han 10 kg men vi kan fortfarande använda selen på kortare promenader med hunden. Riktigt skönt att slippa dra med vagnen från 3 vån utan hiss varje gång !

Stolen har jag aldrig sett förut, men den är snygg och jag skulle hemskt gärna ha den vid vårt matbord framöver!

http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2010/september/vinn-en-matstol.html

mela____@hotmail.com

Eva - Kakkakaffe sa...

Babybjörns bästa prdukt tycker jag är deras babysitter. En sån skulle jag även önska nu till barn tre. Och en stol också:)

jenny sa...

Jag testar lyckan - skulle vara helt undebart att vinna till min älskade lilla Alexander!

Min favoritprodukt hos babybjörn är just nu matstolen, tycker den är så häftig!

Håller tummarna hårt hårt hårt! Kram Jenny

Anonym sa...

Min dotter Ediths favorit är bärselen! Hon älskar när vi tar promenader och hon får sitta i den!
Min favorit är nog stolen! Ser superbra ut!

annakarlholm@hotmail.com
pinglananna.blogspot.com

Maria, Jonas & Inez sa...

Hej

Jag vill gärna vara med i din underbara tävling och personligen gillar jag deras mat tillbehör speciellt deras nya mattallrik som är suverän (även när det gäller att rengöra den).

Jonas
the_bosch_man@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar. Min favoritprodukt hos Babybjörn är utan tveckan deras Active bärsele. Utan den här hemma skulle vi få det tufft då vår dotter mer än gärna åker i den än i vagnen :)

Har tipsat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/babybjorn-matstol-1110.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Annika - familjebloggen med många tävlingar sa...

Jag är med, absolut.
Denna matstol är något jag verkligen (!) vill ha, vi har en gammal matstol från IKEA som Simon (7år) hade som liten! Dags att förnya sig kanske? Jag har länge velat ha just den här, men ekonomin tillåter inte som det ser ut nu. Renovering, bilköp m.m. måste gå före :-(

Favoriten hos babybjörn är väl bärselen, men om man får ta något som man önskar sig så blir det matstolen - utan tvekan!! :)

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/september/agnes-11-oktober.html

kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Isabel sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Måste säga att jag föll för matstolen :) Vi har redan en babybjörn bärsele och den funkar fint, men snar tär det dags för matstol för vår lilla flicka.
Håller tummarna för att jag vinner :)
aizah_p@hotmail.com
aizah.se

Emelie sa...

Babybjörns bärsele är min absoluta favvo.. den används VÄLDIGT flitigt här hemma :)

/ Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Lillan sa...

jag vil gärna vinna. perfekt stol för oss som inte har så stort kök.


min favorit är "BABYBJÖRN Lek- och Ätförkläde" praktiskt att bara spola av, en haklapp täcker ju sällan tillräckligt :)

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/september/matstol.html

mail: litenmentuff@live.com

Lotta sa...

Jag är med!

Stolen verkar jättebra...dock lite för dyr för mig så jag hoppas på vinst förstås ;)
Annars gillar jag deras bärselar och framför allt babysitter balance...den är toppen!

Ha de bra.

Josefin sa...

Jag gillar babybjörn-tallrikarna och skedarna jättemycket. Har dem i flera färger!

Min mailadress är:jakobine@rocketmail.com

Iris sa...

Vilken coolbarnstol - min nya favorit hos Babybjörn, annars så gillar även jag deras bärselar.

Mvh Iris
iris_lindberg@spray.se

JoHaNNa sa...

jag vill aboslut vara med :)

min favvis är dom supersmarta bärselena som babybjörn har. spec. comfort carrier - http://www.babybjorn.se/produkter/barselar/comfort-carrier/comfort-carrier/

nu ska jag hålla mina tummar och hoppas på mega tur :)

Anonym sa...

Hej! Jag älskar tävlingar men vinner sällan så självklart vill jag vara med på den här.
Min favorit produkt är nog BABYBJÖRN Babysitter Balance Organic. Men en fin, smart och bra matstol kommer nog på delad första plats.

Nu håller jag alla tummar och tår och hoppas att jag vinner denna fina stol till min dotter.

Min mailadress är: coolmalpa@hotmail.com

Mvh Malin

Anonym sa...

Hej!

Min favoritprodukt är Babybjörn Babysitter Balance Organic. Även om bärselarna är praktiska! Babysittrar är ju hur smidiga som helst, och en ekologisk känns extra tryggt..

Malva Heed
malva@lycos.com

Madelene & Vincent sa...

Min favorit produkt är faktiskt lek och ätförklädet! :) Praktiskt då det täcker allt då den är utformad som en längre tröja! :)
Vincent har just nu en matstol efter mig, så en ny vore verkligen perfekt! :)

Har länkat: http://maddeluttten.blogg.se/2010/september/vi-tavlar.html

Kramar /Familjen Larsson/Sjölin
maddelarsson_@hotmail.com

Förvirrade Morsan sa...

jag är med, en ny stol vore verkligen på sin plats hemma hos oss=)

jag har ju alltid gillat baby björns bärselar, så jag skulle nog isåfall peka ut deras comfort carrier som en favorit=)

forvirrademorsan@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken tävling...klart man vill vara med.
Min favorit hos babybjörn är babysittern har en av gammal modell som fortfarande har kvar sin funkion & gung.
Håller alla tummar i familjen på att vi vinner.
Skulle passa mina söner utmärkt med en ny stol.
Mvh Camilla milla2020@hotmail.com

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej!

Jag är med, och min favorit på BabyBjörn är toasitsen :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/september/tavling-hos-agnes-2.html

Kram, Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Fru Hurtig sa...

Bärselen Synergi är vad jag skulle välja. Har ingen erfarenhet av babyprylar men genom syster och vänner har jag förstått att Babybjörn is the way to go.

fruhurtig@hotmail.com

sabins sa...

jag vill gärna vara med
så underbara bilder

Linda sa...

Utan Baby Björns bärsele hade en period i början av lillens liv blivit tvätt, städ och disklös. Det är ett suveränt sätt att kunna ge närhet, värme och trygghet på samtidigt som du kan vara aktiv både hemma och ute. Att plocka svamp skulle vara en omöjlighet utan BB som "han" kallas här hemma:) så det är min favvo, den ger mig frihet :)

Jag skulle bli superglad för den fina barnmatstolen :)

Jag bloggar på moloj.blogg.se

Jag kommer länka :)
Linda
Smillas78@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill oxå vara med å tävla.
Babybjörn favo svårt de men måste bli bärsela activ, fast denna stol skulle nog lätt kunna bli en ny favvo:)
fie1@spray.se

Carrå - 19 år och mamma sa...

Min favoritprodukt är bärselen, jättepraktiskt, min dotter älskar den.

Mail: trytokillitallaway@hotmail.com

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavla-om-en-matstol.html

Min favorit hos Babybjörn är deras skedar.
Perfekt för babyhänder!!

Lottie.c@telia.com

Kram

Pussy Sugar sa...

Hej, jag är med och tävlar!
Min favorit hos babybjörn är självklart deras bärselen, dom är så praktiska och bra! Dock så har den där stolen blivit lite utav en favort, har kollat på den och funderat på att köpa - men varför inte prova tävla om en först? :)

/ Jennipher
mynameisjennipher@hotmail.com

Veronica, mamma till leo sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min favorit är helt klart matstolen, men även bärselarna. Har en hemma som jag älskar. Nu håller vi tummarna för vinst. Skriver om tävlingen i min blogg. Kram

Veronica, mamma till leo sa...

Glömde, min hotmal: Lillsveh@hotmail.com

Elin sa...

Hej!

Vilken rolig tävling! Den här stolen är ju SÅ SNYGG! Av Babybjörns andra produkter måste jag nog välja bärselen som favorit. Men det finns ju såå mkt annat bra.

Nu får jag hålla tummar och tår.

Kram, Elin

elin_r_@hotmail.com

Anna Vid sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar.
Min favorit produkt är Baby Björn´s bärselar. Dem är mycket bra, har en sådan själv :).
Men matstolen var också grymt fin.

Jag har länkat till tävlingen : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-en-matstol-fran-babybjorn-den-1110-kl-2.html

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

mathilda sa...

här håller jag tummarna för vinst :)
min favorit hos babybjörn är deras pottstol, helt perfekt redan vid tidig potträning :)
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

Tesse sa...

Jag vill såklart också tävla!
Min absoluta favorit bland alla Babybjörns fina saker är bärselen. Dels för att jag har problem med mina handleder och har lite svårt att bära min dotter hela tiden, och dels för att hon älskar att sitta i selen! Vi får så mycket mer gjort när hon sitter i den, jag kan använda båda händerna, och hon får följa med på allt. Ett hett tips är att sätta barnet i sele när du dammsugar, min dotter älskar det!

Har länkat i min blogg:
http://tessetavla.blogg.se/2010/september/tavling-babybjorn.html

princess_tess@hotmail.com

mamma jakeline sa...

Efter noga övervägande har jag kommit fram till att min favorit nog är matstolen. Den ser grym ut! :)

Har tipsat om tävlingen, så klart: http://meandpeanut.blogspot.com/2010/09/vill-vinna_29.html
/ Maria (mimmir8@hotmail.com)

Evelina sa...

jag vill vara med och tävla:-) min absoluta favorit hos babybjörn var matstolen.

Mail: EvelinaGabriella@hotmail.com
Blogg: EvelinaGabriella.blogg.se

Anonym sa...

Hej hej!
Jag vill jättegärna vinna stolen!

Min favoritprodukt är Babybjörn Comfort Carrier. Det är ren och skär kärlek att kunna ha sitt barn så nära intill. Och det samtidigt som den har jättebra viktfördelning så man slipper ond rygg efteråt :)

Hoppas på tur!

Mvh//Malin
malin.junghard@gmail.com

Carolina sa...

Min favorit produkt är den här: http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/products/Bathroom/BABYBJORN-Potty-Chair/

Hoppas, hoppas!
carolina.ahsberg@telia.com

sandra sa...

hur snygg den här stolen än är (för wow, den är verkligen snygg!) så måste jag välja något så oglammigt som baby björns hårda haklappar. tycker inte att några andra sitter så bra, fångar upp så mycket mat eller är så lätta att rengöra som dessa. så skulle jag rekommendera en produkt från baby björn till någon annan med barn skulle det verkligen bli de där!

har tyvärr ingen blogg men är jättegärna med i tävlingen ändå!

sandra
helptheband@hotmail.com

Elisabeth sa...

Kul med en ny tävling och jag ger mig inte :)

Babybjörn har ju mycket bra saker i sitt sortiment, favoriterna just nu är mattillbehören, tallriken och skedarna, dricka själv-muggen och självklart stolen :)

Jag hoppas på tur ännu en gång och kommer snart tipsa om tävlingen i bloggen.

Kram Elisabeth
mamma970210@gmail.com

bakformen sa...

Hejsan, är gärna med och tävlar om stolen som är mycket praktisk och lättplacerad. Min favorit bland alla fina produkter är Babybjörn Babysitter Balance organic.

Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Hejsan!

BABYBJÖRN Babysitter Balance är en storfavorit. En babysitter är verkligen till stor hjälp, när man vill få något gjort!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Emelie - Mamma till Malte sa...

Hej!
Min favorit är deras bärselar :) Men självklart vill jag vinna stolen till min lille son =)

Har länkat på min blogg här:http://eeeileme.blogg.se/2010/september/tavling-babybjorn-matstol.html#comment

Kramar från oss!

x_emelie@hotmail.com
http://eeeileme.blogg.se

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med. Jag gillar alla Baby björns saker, tycker det är så himla bra. Men favoriten är nog tallriken och skeden.

emeli_falk@hotmail.com

Stina sa...

JAg är med! Förutom barnstolen så är min favorit resesängen light!

Har tipsat här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/09/11-oktober_30.html

KRam Stina

Ragnhild sa...

Babysitter Balance Organic, är nog min favorit :)

Hoppas hoppas på tur!!

ragnhild.winbck@telia.com

Linda sa...

Hej
Vilken underbar tävlingt!

Jag tycker att babybjörns ät och lekförkläde är underbart, finns både i flera färger och är hemskt praktiskt. Köpte ett tom häromdagen.

Linda.hallen@hotmail.com
tipsar också på min blogg http://Mammagoose.blogg.se

FruLundin sa...

Oj vilken kanon vinst!!! Skulle passa oss perfekt nu när vi när som ska ha vår andra lilla plutt.

Min favorit är deras bärsele active som vi själva har använt till vårt första barn. Den är super!

Jag håller tummarna stenhårt!
Caroline Lundin

carro_04@hotmail.com
http://frulundin.blogspot.com/

care69 sa...

Jag är gärna med!
Min favorit är BabyBjörn Pottstol "Pottornas RollsRoyce"
http://www.babybjorn.se/produkter/badrum/pottstol/pottstol/

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/11-okt-vinn-en-matstol-fran-babybjorn.html

care69(at)live.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Comfort carrier bärsele är en favorit (bortsett från stolen). Hoppas på tur då min bror kommer få stolen i present om jag vinner.

Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/matstol-1110.html

info@annakarlsson.se

linda sa...

Vill absolut vara med och tävla i denna dunder tävling och min favorit produkt förrutom den fina matstolen är Babysitter Balance Air

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-en-matstol.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

hej. jag gillar Resesäng Light. väldigt smidigt. :) martina_holst@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Efter att ha sett den här underbara matstolen är den klar favorit, annars har jag en härlig bärsele därifrån. Hoppas på tur, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla och för min del är Babybjörns bärsele en favorit!

Pernilla Engelholm
nilla_matte@hotmail.com

Amanda sa...

Vår favorit som vi har här hemma är absolut vår comfort carrier bärsele. Vet inte vad jag hade gjort utan den!
En annan favorit är just matstolen som jag många gånger suttit och tittat på och trånat efter men ännu inte haft nöjet att få prova.

Jag har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavling-matstol-babybjorn-1110.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Kawwe sa...

Bärselen "Active" är absolut min favorit :)

kawwe@hotmail.com

Fröken Fridh sa...

Hej, jag är Jättegärna med och tävlar om en BabyBjörn matstol! :D
Min favorit hos BabyBjörn är "Bärsele Active".

Mvh
Jenny Fridh
jennymarief@gmail.com
http://frokenfridhs.blogspot.com/

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag ar ett stort fan av deras barsele!!! De ar verkligen kanon! Men just nu har just denna stol som du lottar ut blivit min favorit! Min son ar valdigt knubbig och den stol vi har nu sitter hans lar liksom fast i nar man ska ta upp honom, denna stol kan man bekvamt skjuta bordet till sida vilket skulle underlatta sa mycket i vardagen!!!
Jag har lankat pa min blogg: www.barbados.blogg.se

Kirsebær sa...

For en fantastisk fin tävling! :o)

Mitt favorittprodukt hos BabyBjörn (bortsett fra matstolen) er BABYBJÖRN Babysitter Balance Organic. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

NoOne sa...

Jag vill varas med...
Skulle vara Perfekt till mitt Barnbarn :)

Min favotrit är just Stolen ♥...

annmi.eriksson@hotmail.com

Sarah sa...

Jag har två favoriter, för lite olika åldrar. Den första är Babybädd Harmony, en väldigt mysig säng för de minsta barnen och den andra favoriten är just den här stolen. Jag tycker att den ser så skön ut. Verkar vara en väldigt bekväm stol där barnen kan sitta fast utan krånlig sele.
Skulle vara jätteroligt att vinna en sån här stol till min dotter.

Sarah Axelsson
litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!!
Kan utan tvekan säga att favoriten är deras bärsele...vi köpte deras orginalbärsele när vi fick vår dotter o nu används den av sonen...den är UNDERBAR!!!!!

Hoppas på lite tur för vi är i behov av en smidigare barnstol =)

Mvh Margona
maggan_20@hotmail.com

Mattias sa...

Hej! Självklart vill jag inte missa denna tävling och jag länkar också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/11-okt-vinn-en-matstol-fran-babybjorn.html

Favoritprodukten är helt klart bärselen "Active" som jag aldrig skulle ha klarat mig utan!
Håller tummarna!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Cattis sa...

jag gillar verkligen babybjörns pottstol :) de verkar bra.

hejcattis@hotmail.com

länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/october/11-oktober-babybjorn.html

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar och skulle vilja vinna stolen till min dotters halvsyster som nyligen lärt sig sitta. Det skulle vara en bra start för oss mammor att lära känna varandra bätttre och ge barnen en chans att lära känna varandra.

Min favorit hos BabyBjörn är alla deras fantastiska matprylar ibland annat tallriken och skedarna som jag har använt mycket till min dotter här hemma.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Ylva sa...

Min favoritprodukt är deras bärselar! :)

choklad@gmail.com

evamar sa...

Favoriten är just den här stolen men jag gillar också bärselarna.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/october/matstol-11-okt.html

Anonym sa...

Hej

min favvorit från babybjörn är deras babysitter.

Mvh Mia, mariakants@hotmail.com

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

Hej!
Jag är med och tävlar och min favoprodukt hos dom är babybärselen :)

Mail:
Hannele_R@live.se

Anonym sa...

Min favoritprodukt är Comfort Carrier. Är gärna med och tävlar!/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Cathy sa...

Hejsan!
UNDERBAR tävling:-) Jag är med!!
Favoritprodukt....svårt---älskar många av deras produkter, bl.a Bärselen, deras matset & pottan å pallen till badrummet. Deras matstol skulle jag verkligen vilja ha:-)

Min e-mail:
johansson-77@live.se

Håller tummarna å HOPPAS på min tur!

Therese sa...

Alla dessa tävlingar man är med i utan några vinster, men ändå fortsätter man försöka!! Skam den som ger sig.. ;) Min favorit hos babybjörn är deras underbara bärsele synergy! Mjukt luftigt tyg och det är sååå enkelt att bära sin lilla knodd!

Kram Therese

Anonym sa...

Hej!
Har 2 favoriter, babysittern till mitt första barn och bärselen till mitt andra barn! hoppas på en 3 favorit (matstolen)
MVH
ida.k@live.se

Lizelotte sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla.
Min favoritprodukt är bärselen BABYBJÖRN Comfort Carrie.

Kram Lizelotte
engstrom-jonsson89@hotmail.com

Tovis sa...

Min favorit är pott-stolen :)

Kramar
ectricgirl@yahoo.se

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Hoppas på vinst! En ny matstol är något som Tore kommer att behöva (läs; jag vill ha till han) då vi har en enkel ful från IKEA som är repig efter att Edvin lekt plogbil med den, haha.

Min favoritprodukt är: BABYBJÖRN Comfort Carrier, något som jag önskar när Tore älskar att hänga i bärselen och det är tungt att bära han i den vanliga...

Länkat till tävling har jag gjort här: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/10/05/nagra-morgontavlingar-2/

Mail: elinteg@hotmail.com

Caroline-Mamma till Noah sa...

Åh vill verkligen inte missa denna tävlingen!
Hade varit en perfekt 1års present till sonen som fyller år den 10 oktober!
Är så trött på Ikeas matstolar, tar stor plats och sen så är dom så fula!
Denna är såå fin ocg barnet verkar sitta perfekt i den och de behlvs till min lilla gangster ;)

Hoppas Hoppas vi har turen att vinna en!

Sarah MC sa...

Jag bor i en liten fislägenhet, ett par gånger i veckan kommer mina småsystrar på besök, 2 och 3 år gamla. Till min stora förtret kan inte minstingen sitta stilla vid bordet vilket resulterar i att det hamnar mat överallt. Och min kära mor har ingen ork att ta med sig en stol hem ifrån dem. Så här sitter jag och har mat på väggarna.

MVH
Sarah Kihlman
potatishacka@hotmail.com

Minname sa...

Vill gärna vara med och tävla om denna stol.

Just nu är min favvis prudukt deras babybjörn sitter 1-2-3 tror jag den heter. Har varit perfekt. Nu hoppas jag att vinna en kommande favvis prudukt och detär denna matstol!!!

Minna77@gmail.com

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar.
Min favorit produkt från dom är nog bärselen activ.
Vi hade den till vår tös när hon var liten.
Mycket behändig.
Mail: MammaTessan@Live.se

Denise . foto, mamma, galenskap sa...

Jag är med och hoppas på lite hösttur :D

Min favoritprodukt är deras nya barnglas. Älskar färgerna och glaset är perfekt verkligen!

Matstolen kanske blir en ny favorit om man vinner, har inte provat den ännu :)

mail: Knoddenojag@hotmail.com

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma sa...

Åh jag har kikat på den toppensnygga stolen flera gånger! Favoriten från babybjörn är en rosa potta :)
Det står helt still i huvudet nu då jag letar efter en bra motivering men jag hade blivit så otrligt glad om vi fick hem denna!

JK sa...

Babybjörn Babybädd Harmony är nog min absoluta favvisprodukt, den ser så himla mysig ut. Hade vi haft råd hade vi köpt den direkt :D

Katja Wulff sa...

Min favoritprodukt är minsann http://www.babybjorn.se/produkter/sova/babybadd/harmony/

kaffekokarkokboken@gmail.com

Mickan sa...

Jag gillar Babysitter Balance. Den verkar jättesmidig. :) Än har jag inga barn, men vinner man kan man ju alltid spara den tills det är dags, eller så är det en utmärkt present.

Min mail: sunnydrop @ hotmail . com (utan mellanslag förstås)

Emy och Aron sa...

Är gärna med och tävlar :)
Jag äger en bärsele från BabyBjörn och tycker fortfarande att det är en stor favorit!

Mail: emy.nu@live.se
Länkat har jag gjort och här är adressen: http://minskatt.blogg.se/2010/october/tavling-hos-agnes.html#comment

Håller alla tummar och tår för att det ska gå hem!

Ha det gott!

Anonym sa...

Jag är med och favoriten är deras bärselar, hade inte klarat mig utan den!
maandiiis@hotmail.com

Magdalena sa...

Min favorit är absolut den fina matstolen skulle passa oss perfekt.
Agda_90@hotmail.com

Julia sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vinner ger jag min mamma stolen så mina småsyskon kan använda den :)

Har länkat här: http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavlar-om-en-matstol.html

Jag gillar den fina babysittern bäst!

leopardia sa...

Har precis läst ut Brooke Shieldes bok och hon pratade så gott om BabyBjörn. Lite lustigt att snubbla över den här tävlingen just nu. Jag skulle nog säga att BABYBJÖRN Lek- och Ätförkläde, verkar vara en superprodukt.

leopardiasuperstar@gmail.com

Madde sa...

Jag älskar deras babysitters! Min dotter älskade o sitta i hennes när hon va mindre!
Jag hoppas jag vinner denna fina matstol, vi bor otroligt nog i en liten etta, och därför kan tjejen inte äta själv (det blir liksom kladd överallt) men med denna stol kan hon ju få äta själv o hålla kladdet på bordet=)

Annica sa...

Min favorit är "BABYBJÖRN
Comfort Carrier" riktigt bra bärsele.

bloodsband@live.se

Anonym sa...

Jannie heter jag ochn jag tävlar jättegärna om den snygga matstolen! Min favoritprodukt från sidan är deras babysitters!
janniehannie__@live.se

Anonym sa...

Vilken vinst!! Den vill jag ha!! Min absoluta favorit är babysittern! Håller tummarna ;))) Hälsn Johanna jojje88_@hotmail.com

Anonym sa...

Min absoluta favorit är helt klart babysittern!
Vi har en gammal babybjörn sitter i blått tyg som jag först haft, sedan mina småsyskon och min dotter efter det. Det är riktigt kvaliteé! Den är dock stel så till nästa barn blir det nog en ny babybjörn här hemma...
Susanne Suomi
goldspring@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Har 2 favoriter, babysittern till mitt första barn och bärselen till mitt andra barn! hoppas på en 3 favorit (matstolen)
MVH
ida.k@live.se

Anonym sa...

Min favoritprodukt är Comfort Carrier. Är gärna med och tävlar!/Mormor (mormorvinner@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej min favvorit från babybjörn är deras babysitter. Mvh Mia, mariakants@hotmail.com

Eve sa...

Jag vill såklart vara med!! Dina tävlingar är BÄST!! Favis är deras bärselar! evelinapatron@hotmail.com

Anonym sa...

hej. jag gillar Resesäng Light. väldigt smidigt. :) martina_holst@hotmail.com

petra sa...

Jag vill absolut vara med i denna tävling. Min favoritprodukt är naturligtvis deras bärsele, redan för 14 år sedan när jag fick mitt första barn så provade jag en bärsele från BabyBjörn, när jag fick andra barnet för 6 år sedan var det ingen tvekan om vilken bärsele jag skulle ha :) Nu när jag väntar mitt tredje barn så ska det bli spännande att prova en ny bärsele, de utvecklas ju hela tiden...

Jossan sa...

Jag är gärna med och tävlar, mina favoritprodukter (som jag även har här hemma) är deras bärsele active, fleceeskyddet och dregellapparna till selen. Samt deras pottstol! Hoppas på tur nu!
Mail: yozzan_@hotmail.com
Ha en bra dag!

Linda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Min favorit produkt är just matstolen med tanke på hur lätt det är att hålla den ren, och snygg är den också.

-Linda
ala.lindaeklund@hotmail.com

Sara Forslund sa...

Babybjörns haklapp! Det finns ingen bättre haklapp när det kommer till måltiden. Perfekt passform, komfort och knappt något klabb och spill...
En Babybjörn matstol till min lilla Ella som lärt sig sitta så fint och börjat med smakportioner skulle passa henne utmärkt... och matcha hennes Babybjörn haklapp förståss!

sarant@edu.gislaved.se

Kicki M sa...

Klart jag väljer BabybjörnBärsele Active. Den klassiska bärselen som satte BabyBjörn på världskartan är- och kommer alltid förbli min absoluta favorit.

kicki_m1@hotmail.com

Anonym sa...

Min och dotterns favorit är Babybjörn Tallrik och sked! Smidigt och enkelt!!

mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Lek moch ätförklädet är toppen med en liten lortgris hemma!

/Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Matstolen är min favorit så jag hoppas få vinna en!!

mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Resesäng light är min favorit - den är toppen att ha med sig!!

Mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Björn sa...

Jag vill jättegärna vinna den till min son! Favoritprodukten är bärselarna från BabyBjörn. En mycket bra uppfinning. =)

fjunbest@hotmail.com

Charlotte M sa...

Vilket toppenpris. Min dotter är snart fyra månader och ska snart få börja med smakportioner. Att då ha en så fin stol att sätta henne i vore ju ett enormt plus!

Jag gillar deras babysitter air mest.

lootta@live.se

Sandra Mårtensson sa...

Mina favoritprodukter hos Babybjörn är deras "Pottstol" och deras "Stadig pall". Det är två saker som blivit använda väldigt flitigt här hemma! Min dotter som fyller 5år i höst använder fortfarande pallen. Perfekt vid matlagning och tandborstning!

Babybjörn är definitivt ett företag jag har förtroende för, och är väldigt gärna med och tävlar om den fina matstolen!

Kram, Sandra Mårtensson.

sandra_martensson@live.com

Anonym sa...

Tänk så mycket närhet barnen fått tack vare BabyBjörns bärselar! Klart de är favoriten.
Blir så glad när jag ser dem på bild med kända som okända människor från hela världen!

ilpost@passagen.se

Ullis sa...

Jag tar en lott.

Min favorit: "ABYBJÖRN Babysitter Balance Organic"

Håller tummarna!
lockspindel@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, jag vill hemskt gärna vara med!
Har tittat på deras produkter och jag gillar ju såklart deras bärselar, men den där stolen är ju galet fin så jag får nog säga att den är favoriten.

Hoppas så mycket att jag och min dotter Nowalie vinner den! Skulle passa perfekt i vårat kök!

Min mailadress är sophiehakansson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill varas med...
Skulle vara Perfekt till mitt Barnbarn :)

Min favotrit är just Stolen ♥...

annmi.eriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Bärselen "Active" är absolut min favorit :)kawwe@hotmail.com

Ingeborg sa...

Mitt favorittprodukt er BABYBJÖRN Baby Carrier Active Organic :-)

Nå krysser jeg bare fingrene! :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Kashaya sa...

Jag är med, favoriten är resesäng light.

kashayasblogg@yahoo.com

Ulrika sa...

Min absoluta favorit bland Babybjörns produkter är helt klart BABYBJÖRN Bärsele Active. Med den kan sonen tryggt och säkert och utan större ansträngning för mammas rygg och axlar, se sig om i "världen" och vara med i livets alla vardagssysslor och händelser. Superbra!

Ulrika Persson
ulrika_persson24@hotmail.com

Mats Thoften sa...

Som ensamstående pappa till två små barn måste jag säga att bärselen Active har underlättat allra mest i vårt dagliga liv. Den sitter både skönt och säkert och lillflickan älskar att sitta i den samtidigt som jag har båda händerna fria.

Nu hoppas jag bara att jag snart kan slänga barnstolen från IKEA...

Tack för en trevlig blogg (även för en pappa;-)

Mats T
toften@spray.se

Malin_rautila@hotmail.com sa...

Jag är med såklart och länkar också här: http://theotott.blogg.se/2010/october/11-okt-vinn-en-matstol-fran-babybjorn.html

Favoriten är Babybjörns Baby Carrier Active Organic som jag aldrig hade klarat mig utan! Håller tummarna!
Kramar Malin

emma sa...

Hej...

Vill gärna vara med och tävla i sista sekund min favorit är helt klart denna snygga stol...

Har länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/october/tavling-hos-agnes.html

MVH Emma

karlsson_88_6@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och håller tummarna för matstolen. Favoriten är resesängen light. monzza2@hotmail.com

fröken kök sa...

Baby björn bärselen e den bästa som finns. jag fick tom köpa en sån till mitt ex syster i polen då hon fick barn för hon blev total förälskad i våran gammla.. grymt lovely

frokenkok@hotmail.se

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Jag är gärna med och tävlar eftersom mina trollungar har små mulliga ben så fastnar dom så det skaver så fort vi lyfter ur dom ur våra fula ikea matstolar, det skulle va perfekt med babybjörnsmatstol eftersom man öppnar bordet istället för att bara lyfter. Min favorit produkt bortsett från den snygga stolen är Pottstolen, den ser mycket bekvämare ut än en vanlig potta :)

Mail: Sweetzazza@hotmail.com

Maria sa...

Vår lille prins tycker att sin bärsele synergy är det bästa som finns!
Han är så nyfiken och njuter av färden när han med stora ögon får utforska världen! :-)

Mvh

Mia
mia_81@mailcity.com

Jeanette sa...

Denna tävling vill jag inte missa, dethär var kul.
Barnstolen får bli min absoluta favorit.
Snygg i mitt kök "till barnbarnen"
Har en tråkig plast från Ikea just nu.
jeanette6707@hotmail.com

Therése sa...

Självklart vill vi tävla. Min favoritprodukt hos Babybjörn är deras Bärselar. Har provat med två barn och är supernöjd.

therese.ekholm@kalmar.se

/Therese Ekholm

Anonym sa...

Hej!
Vi skulle bli så glada för den fina, praktiska matstolen till vår lille kille!
Han är vårt första barn, och vi har köpt en del från BabyBjörn, bl.a bärselen med hård skyddsskiva för babyns rygg, Den är toppenbra! Men just nu står den smidiga matstolen högst på önskelistan! :) Mvh, helafam@hotmail.com

cb kids sa...

Gillar stolen

carola.bylander@telia.com

Mamma Mia sa...

Bärselarna är favo. de kan bäras i generationer. Den som jag har har minna tre barn åkt i, och nu mitt barnbarn..så de är klart en bra investering..Men stolen verkar ju topp..Då kunde den underbara lilla varelsen som ställt allt på sin spets sitta i lugn och ro på båda våningarna..hon är liksom lite rörlig..
miamaria_wannmyr@hotmail.com

Anonym sa...

Klart jag vill tävla! Min favorit är Babybjörns matstol för:

Babybjörns stol skulle vara perfekt i vårt lilla kök, då den fälls ihop utan bök. Skönt att selen få slippa, utan att behöva oroa sig för att stolen lätt ska vippa. Vi får efter maten brickan ren och fin, när den enkelt körs i diskmaskin. Hoppas så på vinst för denna stol vi verkligen behöver, men med tvillingar i familjen är det tyvärr ont om klöver.

Tack för en rolig tävling! :-)

Mvh Anna L

anna.lejonsjo@hotmail.com

Anonym sa...

Min favoritprodukt är haklapparna. De behövs verkligen när man har en liten kille som vill äta själv.

/Karin

prinsessan1974@hotmail.com

Anna sa...

Vill hemskt gärna vara med, även om jag såg att tävlingen avslutades för nån timme sen :(

Hur som helst, såg stolen på Underbara Barn mässan i helgen och den blev min ABSOLUTA favorit från Babybjörn. Skulle verkligen behöva en sån då min dotter klättrar ur den stol hon har nu.
/Anna
anna.gyllstedt@spray.se

Sweet Passion sa...

Absolut, i sista sekunden nu så tänkte jag tävla.låter jättekul.Jag heter Simone Hanna,och min son Franko.Jag har en ikea mat stol,och den är inte så säker för min son,så babybjörns matstol är definitivt favoriten.den skulle man vilja vinna åt sin son.skulle underlätta mycket.
Min mailadress är s.hanna2008@hotmail.com
och min blogg lyder http://smulansbakblogg.blogspot.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam