onsdag 15 september 2010

Snart sängdags

IMG_2410  Mammas pippigula älskling ♥

Vi har haft en riktigt mysig kväll bara vi tre… Eller ja, fyra blir vi ju med hunden. Vår inneboende, Liams morbror, har varit iväg hela dagen och provjobbat i Växjö så vi har fått vara lite ifred. Jag menar såklart inte att Adde är i vägen på något sätt, men ibland kan det vara skönt att bara få vara med Liam och Simon litegrann och jag tror även att Adde tycker det är skönt att slippa bajsblöjor, en gapig liten Liam och matkastning ibland.

Gubben min lagade middag idag, köttfärspaj med en sallad, supergott! Vi har myst i soffan hela kvällen, tittat på favvisprogrammen och gjort absolut ingenting. Jättehärligt! Ska snart krypa till kojs och försöka sova lite. Imorgon är det inget dagis för Liam och det betyder sovmorgon! Får se vad morgondagen mer bär i sitt sköte!

3 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej Agnes! Fick hem mitt fina hjärta i förrgår som jag vann här hos dig i din tävling. Verkligen jättefint! =D
Har bloggat om det: http://surrovich.blogg.se/2010/september/ett-hjarta-av-karlek.html
/Sandra

Fröken M sa...

Va kul att du vill vara med och tävla ! Jag hade grna behållt det där muffinsträdet själv, men det får jag ju givetvis inte så jag håller tummarna för dig :) Ha en toppen dag !

Mia 17år - Mamma till William och Marcus sa...

Gud vad söt bild^^

//kram, Mia

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam