tisdag 14 september 2010

I väntan på morfar

IMG_2328 Liam passar på att leka lite innan morfar kommer på fika!

Kakorna som jag bakat kommer väl till användning, har precis tagit upp dom i frysen och satt på kaffe. För en stund sedan ringde Liams morfar och undrade om han fick hälsa på litegrann. Inte varje dag det händer så det ska bli kul!

Dagen har annars flutit på ganska bra. Besöket hos Jan på AMS gick som väntat, under tiden jag var där hämtades Liam på dagis av morbror Adde och det hade funkat kalasbra. Han satt och smaskade i sig mellis när jag kom hem – yoggi från topp till tå! Annars har det inte hänt så mycket, lagat lite middag och myst i soffan. Och som sagt, snart blir det fika!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam