onsdag 15 september 2010

Erbjudande från Tinkafu!

Jag har ett samarbete med Tinkafu som är ett norskt märke och erbjuder praktiska och snygga produkter för barn och barnvagn. Vi har haft en tävling ihop och så har jag fått skriva en recension om deras fantastiska produkter.
Nu vill dom, i samarbete med norska webshopen Barnevognskilt, även ge mina läsare ett jättefint erbjudande!

Alla som beställer en valfri Tinkafuprodukt från Barnevognskilt får FRI FRAKT!
Ange koden Agnes Blogg i tilläggsupplysningsfältet för att ta del av erbjudandet som gäller fram till den 30 september!

3 kommentarer:

MammaTessan sa...

Sv: Okej!
Har du utvalda datum du gör EFIT?

MADELEINE sa...

Vilket bra tips. Måste kollas upp. :-)

Nina sa...

ooo å ja som vill ha en sån.. :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam