måndag 6 september 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Liam har fått leka av sig i lekparken mer än en gång den här veckan!
  • Hösten är här och mysfaktorn är på topp med tända värmeljus om de kyliga kvällarna!
  • Tv-tablån fylls vecka efter vecka med mina favvisprogram – nu är det bara Desperate Housewives som fattas!
  • Jag har fyra toppentävlingar igång! En avslutas redan ikväll – ni deltar väl?
  • Jag har fått ett hemligt paket på posten idag. Vad kan det vara tro?
  • Vi har fått tre stycken smarta barnvagnstillbehör från Tinkafu som jag recenserade igår.
  • Jag har varit en duktig bullmamma även denna helg och bakat mumsiga noblessekakor!blomma_1188032015_49885
  • Vi har haft en jättemysig helg!
  • Vi fick i lördags en helt underbar dag på Eksgården på Öland!
  • Vi har snart hela frysen full med kantareller. Mumsfillibabba.
  • Jag har mina fyra pojkar att rå om – man, barn, lillebror och vovve!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam