måndag 20 september 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Ny vecka (igen) och nya möjligheter!
  • Jag har sex toppentävlingar igång och en avslutas ikväll – ni är väl med?
  • Vi har haft en vecka fylld med höststädning ute.
  • Jag har fått ett nytt objektiv till min systemkamera!
  • I fredags hade vi tacomys med Idol.
  • Lillebror har fått ett jobb – som kock på Casalinga.blomma_1188032015_49885
  • Liam har sovit hos gammelmormor i helgen.
  • Vi hade i lördags (en försenad) kräftskiva med Lisa och Ante.
  • Det är snart slut på allt valsnack, härligt!
  • Hösten är här och jag älskar det!
  • Vi är, än så länge, friska och krya. Peppa, peppa…
  • Jag har min goa familj och mina goa pojkar!

2 kommentarer:

Nadine sa...

oo va härligt med ett nytt objektiv:)

Emma Johansson sa...

Härlig måndagslista :)

Ozzy hälsar tack för gratulationen :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam