tisdag 7 september 2010

Zz..Zzzz…

IMG_1666 Mina tre pojkar – Liam, morbror Adde och Diesel – tar en tupplur efter middagen!

Adde har varit jättesnäll och lagat middag idag, herrgårdskyckling med ris. Inte direkt min favorit (usch för senap!) men det är tanken som räknas och det såg i alla fall gott ut! Han är ju kock och gillar lite udda kryddningar, själv är jag kass i köket och skitkräsen när det gäller mat. Ibland undrar jag om vi verkligen är syskon. Jag är en fegis, hemmamänniska och kan knappt koka makaroner medans han är en jävel i köket, älskar att flytta runt och verkar inte vara rädd för nåt. Men lika till utseendet är vi i alla fall, så det får jag väl trösta mig med och lita på att vi verkligen är syskon. Om än omaka sådana.

Under och efter maten var mamma här och tittade på gårdagens Det Okända tillsammans med oss. Bara för en stund sedan vaknade jag till, mamma var borta och mina tre pojkar sov som grisar lite här och var. Vi hade visst dåsat till allihopa!

6 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Sover gott ser jag! ;)
Så fin tröjan var från Mykidoo!

Tessa sa...

såg riktigt skönt ut :)

Nadine sa...

hahaha:)

maria sa...

Å vad skönt det ser ut att vara.
Tack vad kul att du gillar det jag syr. :)

Sara - Thaison sa...

Vilken härlig bild på dina 3 :) Vad kul att ha en brossa som kock. Jag själv är urusel i köket. Det är därför jag har en restaurang - så slipper jag laga mat,hehe.

Nina sa...

hahah sådär brukar det se ut hemma hos mig med :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam