onsdag 15 september 2010

Efterlängtad post!

IMG_2356 Liams nya t-shirts från Cb kids!

Vi är precis hemkomna från dagishämtningen! Liam sitter i skrivande stund och smaskar på yoggi och en ostriskaka. Snart kommer pappa Simon hem också och han har lovat att laga middag till oss idag. Undrar vad det blir för smaskigt?

Låg ett paket i brevlådan idag! Jag och Lisa (Liams faster/gudmor) vann varsitt presentkort på 100:- på Cb kids facebook-sida förra veckan! Passade på att beställa ett par plagg till Liam i söndags när dom hade 35% rabatt. Det blev en grön och en gul fordonströja från JNY Design och dom är superfina. Tusen tack Carola på Cb kids för den fina vinsten och servicen!

5 kommentarer:

Linda sa...

jättefina!
idag kom vinsten från tinkafu till mig =) är riktigt nöjd!!!

alexandra mamma till tove sa...

hahaha.. man kanske inte bara ska läsa det översta inlägget.. nu ser jag ju svaret på min fråga..

En pojkmammas vardag ♥ sa...

vilken tur ni hade! Edvin tyckte att den gröna tröjan var jätte fin :)
Kramar

Nina sa...

å så fina dem va!

-fam bus- sa...

Jätte fina! Riktigt härlig färger! :)

Jasså, blir de nytt objektiv för din del oxå? Skojigt... hihi
kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam