söndag 19 september 2010

Vår lilla kräftskiva

IMG_2690 Lisa och Ante!

Vi hade väldigt trevligt igår! Lisa och Ante kom vid halv sju och då satte vi oss till bords och högg in på all mat. Det var kräftor, räkor, kokt ägg, gurk- och morotsstänger, dippsåser, varma baguetter, kantarellstuvning och en massa mer. Nubbe blev det såklart också, dock inte för min del men de andra skålade för glatta livet. Jag dricker ju inte alkohol längre, inte för att jag har haft problem med det tidigare eller så, det är helt enkelt inte min grej sen Liam kom. Jag kan ha roligt ändå! Drack endast en cider (tog mig fyra timmar att ta mig igenom den) och en halv öl, det var det enda. Däremot drack gubbarna även för mig, har nog aldrig sett Ante så packad förut!

Vi avrundade kvällen med sällskapsspelet Med Andra Ord och hade skitkul! Tjejerna mot killarna, och vilka tog hem segern? Jag kan ju säga så här; jag är galet tacksam att jag slapp vara med på Antes lag, mästaren i långsamma komplicerade utläggningar! Ett mirakel att Simon överhuvudtaget förstod vad han snackade om!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam