tisdag 31 maj 2011

Ölands Djurpark

Idag har sambon, jag och Liam besökt Ölands Djurpark! Lika kul som i höstas men denna gång hade vi bättre tur med vädret – sol och stekande hett! Men vi har haft det jättebra i alla fall, tittat på alla djuren, matat getterna, ätit glass och haft det gott! Och så fick vi ju se nyfödda lejonungar som låg och mös med sin mamma, såå söta!

Efter djurparken besökte vi Liams gammelfaster och hennes gubbe. Dom har en sommarstuga i Färjestaden och det är ju inte varje dag man är på Öland så det är bäst att passa på. Liam var jätteblyg och övertrött, men var lite social så länge han fick saft och kex av dom!

Nu är vi ganska trötta här hemma. Simon och Liam ligger i soffan och tittar på Toy Story. Det blir inte mer knop ikväll. Bara ta det lugnt och mysa framför tv:n. Och så är det ju Desperate Housewives alldeles strax – vilken tur jag har!

IMG_7417IMG_7443IMG_7457IMG_7453IMG_7494IMG_7483IMG_7500IMG_7507IMG_7528IMG_7513IMG_7544IMG_7546IMG_7561IMG_7565IMG_7577IMG_7574IMG_7602IMG_7606

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så härligt! Vi har en tur planerad dit första helgen i september när mina föräldrar hyrt en stuga på Öland som vi tänkte våldgästa! Man får ju passa på! ;)
Den där glassen ser ju bara SÅ god ut!
Kram

✫Familjen Bus✫ sa...

åååh så skoj!

Sv: ja visst är de kul! Hittat en vit kökssoffa med som jag paxad för ynka 500kr. Ger henne dock 600 för det tycker jag den är värd, -bara jag får den ;) hehe

kram kram

Thaison sa...

Fantastiskt härliga bilder!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam