måndag 2 maj 2011

Snö?!

IMG_5673Liam, min nyfikna gottegris, hittade goda ostriskakor i matkassen…

Jag tror vi håller oss inne idag faktiskt. Jag trodde inte på lillebror igår men visst har hade han rätt, det har snöat i Växjö idag och även lite här. Solen skiner men luften är kall och det blåser kyligt. Så vi njuter av solen inomhus istället.

Vi har precis kommit hem från dagis och en tur till affären. Liam smaskar febrilt på ostriskkakor som jag köpt hem och dricker äppelsaft. Mums! Snart dags att förbereda middag och sen får vi se vad som händer. Skönt att inte ha något planerat!

2 kommentarer:

Linda sa...

här var det oxå riktigt kallt idag!

Martina sa...

Men nästa vecka ska det bli riktigt varm enligt yr.no ! Iallafall här i Stockholm :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam