lördag 14 maj 2011

Bästisar ♥

IMG_6367Bästaste kompisarna!

Idag har vi den stora äran att en liten övernattningsgäst; sötaste Nemo! Liam blev hur glad som helst när jag hämtat honom, då hade han ju någon att åka rutschkana och leka i sandlådan med. Trodde han i alla fall. Nemo är nämligen väldigt förtjust i vår hund, Diesel, och har kört slut på honom totalt genom att kasta bollar som han fångar. För att vinna Nemos hjärta (och få honom att sluta “umgås” med Diesel) sprang Liam in till mormor och hämtade två glassar. Det fick Nemo på fall!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam