torsdag 5 maj 2011

Övernattning, tandläkare och seans

IMG_5842Liam med sin nya fina ryggsäck!

Strax ska jag bege mig mot Växjö. Klockan kvart i ett ska jag vara hos tandläkaren och fortsätta min behandling. Gick ju skitbra sist så det är nog inga problem den här gången heller. Bara drygt att sitta och gapa i en timme.

Min lille plutt ska följa med pappa när han kör till jobbet i eftermiddag och bli avsläppt hos gammelmormor i Broakulla. Där ska han bli bortskämd med bus och sova över inatt. Eftersom pappa Simon jobbar eftermiddag den här veckan och jag både ska till tandläkaren + seans i kväll så var det bäst så. Och han har ju aldrig något emot att få komma till gammelmormor heller!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Tack snälla för ditt stöd och att du skrev under med ditt namn...det betyder mycket för mig <3

Amanda sa...

Han är så söt! ^^ Och jag tycker han har blivit himla stor!
Ludwig bär också sina väskor sådär. Fortfarande. :)
Hoppas det går bra hos tandläkaren idag!
Kram

ingrid sa...

Spännande med seans! Är inte det lite läskigt? Åhh vilken liten sötnos ni har! :) kram kram

Anonym sa...

Vad roligt med seans! Hoppas det går bra och att du får svar på det du söker.

Har du varit på någon seans tidigare??


Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam