onsdag 25 maj 2011

Vilket klipp!

IMG_6987Liam och pappsen i bustagen!

Äntligen har jag varit och klippt mig! Det var min mormor som gav mig en fet spark i baken, släpade med mig till Lenhovda idag då jag hade en tid klockan tio, höll mig sällskap i tre timmar och till och med betalade. Jag ville ju såklart inte att hon skulle göra det, men hon är envis som synden. Så det är bäst att inte säga emot för mycket!

Jag är i alla fall attans nöjd. Det var år och dar sedan jag klippte mig senast och håret hade hunnit enda ner till rumpan, jisses. Så nu är hälften bortklippt, slutar strax under axlarna, snedlugg och ljusa slingor. Lillebror tog några bilder som jag tänkt visa men jag såg ju ut som övergödd hamster, så det får bli en annan dag istället tror jag nog.

Nu ska vi äta middag; kyckling och ris! Sen blir det en tur till Nybro för att storhandla och fylla upp den tomma frysen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, men jag vill ju se! Det låter iaf supersnyggt, även om jag är en av de där som inte ens förstår hur man kan få så långt hår!
Kram

Thaison sa...

Ohh jag som fick upp förväntningarna och scrollar ner och ser att du inte lagt upp någon bild :/ Jag vill se!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam