måndag 9 maj 2011

Ljuvlig vinst från Smyckesboxen.se

IMG_6035

Datumsmycke från Smyckesboxen!

Förra veckan hade jag turen att bli en av tre som vann ett vackert och personligt datumsmyckeSmyckesboxens facebooksida. Redan i fredags kom det med posten och jag är så himla nöjd med mitt nya fina halsband!

Eftersom jag har en bricka med Liams namn på sedan innan valde jag denna gång att istället gravera in en liten text som betyder mycket för mig; You’re the closest to heaven that I’ll ever be… Texten är tagen ur min absoluta favoritlåt Iris med Goo Goo Dolls och varje gång jag hör den tänker jag på de som ligger mig närmast om hjärtat, min fina lilla familj.

1 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Ja, den låten är riktigt riktigt bra! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam