torsdag 26 maj 2011

Stugjakten är över!

Äntligen har vi hittat den perfekta stugan! En liten pärla vid Ringsjön i Hörby i Skåne. Där ska vi bo under vecka 31 i sommar och jag längtar! Fanns sex bäddar vilket är perfekt om någon vill komma och hälsa på. Lite skillnad om man jämför med kojan vi bodde i förra året. Det ska visst finnas ett zoo i närheten som man kan åka till vilket kommer uppskattas rejält av Liam. Eftersom stugan ligger en bra bit ifrån havet kommer vi också göra dagsutflykter till några härliga stränder, kanske ner till Ystad eller nåt? Där har jag ju aldrig varit. En tripp över till Danmark har vi också pratat om. Åh, vad jag längtar nu!

CIMG00306771670946CIMG00266720635176

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow så fin! Får man fråga hur mycket ni fick lägga för en vecka?
Funderar på om det vore ekonomiskt att hyra en stuga och stanna kvar i Sverige någon vecka i alla fall....

En pojkmammas vardag sa...

Vilken supermysig!! Där vill jag också bo en vecka i sommar :)
Kram

Anonym sa...

Det var ju faktiskt ett helt okej pris måste jag säga! :)
Och nej... vår lägenhet ligger runt 30 grader hela sommaren, så hemma finns inte en chans att jag är... :o
Vi får se, har en känsla av att vi vill utomlands iaf, det kostar ju ungefär detsamma tyvärr och där är vädret garanterat bättre!

Nina sa...

åååå så fint!!

Martina sa...

Det såg verkligen fint ut!! SKulle inte ha något emot att bo i den stugan hela tiden. Om den låg typ här :-)

Caroline-Mamma till Noah sa...

Du kommer nog bli nöjd =)
Och de är varken lång till Ystad eller Damnark =) Så de bli perfekt me Liam oxå och djurparken är mysig =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam