tisdag 24 maj 2011

Sommarnytt från Villervalla

IMG_6976
Sommarplagg från Villervalla!

Sambon och jag har klickat hem lite nya sommarkläder till Liam, något som han verkligen behöver. Det mesta av förra sommarens plagg är urväxta och det är ju alltid kul att handla hem lite nytt. Och sen är det väl ingen hemlighet att jag är tokig i Villervalla, så det var ett självklart val. Prisvänligt och färgglatt! Så idag ramlade ett paket ner i brevlådan med tre kortärmade tröjor, tre shorts och en solhatt. Så sött! Synd bara att deras tuffa canvas- och jeansshorts med vita stjärnor på rumpan inte fanns i hans storlek, annars hade det nog blivit ett par såna också.

2 kommentarer:

Thaison sa...

Vilka härliga sommarkläder. Blir alltid så sugen på att handla barnkläder när jag är inne hos dig. Liam har ALLTID superfina kläder. Precis i min smak.

Emma - mamma till Meja och Alvin sa...

Älskar Villervallas härliga färger. Hur är shortsen i storlek i år? Vet att dom varit lite små innan...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam