torsdag 19 maj 2011

Hemkomna från firandet

Vilken tur med vädret vi hade! Jag trodde helt ärligt bara för ett par dagar sen att alla barn och föräldrar skulle få sitta inne och trängas i värmen. Men solen sken och det var toppen. Vi fikade i gräset och alla barnen lekte på gården. Jättemysigt! Liam åkte rutschkana stup i ett men tackade inte nej till en lugn stund med glass på picknickfilten heller!

Liam, Therese, Alex i knät, Tommy och JensLiam och AlexLiamTommy och AlexAlexSara och lilla VeronicaLiamLiamOrlando och Liam

7 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Så mysigt ni har haft :)
kram kram

Alexandra mamma till tove sa...

Jag kommer inte orka bry mig mer än vad jag gjort på detta dagiset.. Tove byter ju förskola i augusti..

Anna sa...

Hej Agnes!
Jag undrar hur du gör sånna där "drop down menyer" i kategoriraden som du har?
Tack på förhand!

Jesus Present - Fyrbåkenbloggen sa...

Hej Agnes! Åh vilka underbara bilder på barnen! Man blir glad bara av att titta på dem! Jag tittar bara in för att önska dig en riktigt fin sommar! Det är omöjligt för mig att hinna med forum för arbetet slukar all vaken tid. Men jag hoppas att det ska komma bättre tider. Sänder stor kram!

Miss M sa...

Underbara bilder som gör en glad i magen ♥
KRAM

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Mysigt!
Vi ska på familjekväll nästa vecka på Theos förskola =)

Tarja sa...

Vilka underbara bilder!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam