söndag 1 maj 2011

Mormor 49 år!

IMG_5665En trött kalaskille…

I eftermiddag har vi varit hos Liams mormor som idag fyller ett år närmare stora 50! Till Liams förtjusning blev det grillad korv med bröd och därefter smaskig chokladpudding med grädde. Synd bara att det var så dåligt väder (kallt och regnigt) så vi fick hålla oss inomhus. Men trevligt hade vi!

I skrivande stund sitter Liam i sin sittpuff och tittar på Tingeling. Fast egentligen sover han, såg vi precis. Han måste ha varit jättetrött då han hållit gång som attan inne hos mormor. Det blir marsch i säng för honom nu då, jag som trodde han skulle vara uppe en stund till. Lille gulletröttisen.

1 kommentarer:

Martina sa...

Hihi vilken söt liten slagen hjälte :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam