lördag 28 maj 2011

One down, three to go…

IMG_7251 Nejdå, dom är inte lika muppiga som dom ser ut, bara lite på lyset!

Liam sover sedan många timmar tillbaka, så nu har jag bara tre pojkar till att “bli av med” innan jag kan njuta av lite ensamhet. Jag och min gubbe, vi skulle egentligen haft lite myspyskväll med hyrfilm, chippe och dippe. Men Tommy och Niklas har mycket dåligt inflytande på sambon, så här sitter jag medans dom spelar Wii med alkoholhaltiga regler. Om ingen hinner stupa ska dom gå till Glasbaren och ha lite skoj senare. Och då, då jäklar ska jag ha soffan för mig själv, hyra en film och trösta mig med chips. Tur för sambon att han är långledig (27/5 – 7/6) så jag får ha honom i fred lite med. Sådeså.

Och jag kan ju faktiskt inte gå och lägga mig än. Har fått strikta order om att sova länge imorgon för mina två pojkar har visst nåt fuffens på gång. Och det tackar man ju inte nej till men jag tycker nog att Mors Dag skulle infalla varje söndag!

1 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Tycker att morsdag kan infalla varje dag .. det är vi absolut värd ;) Hoppas att du får en mysig morsdag vännen!!
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam