onsdag 11 maj 2011

Saknade Barns Nätverk

Vad skulle hända om just mitt barn blev bortfört eller kidnappat? Vart skulle jag vända mig? Vem skulle ge mig det stöd jag behöver? Saknade Barns Nätverk är en webbportal som informerar och hjälper drabbade familjer i Sverige. Många av oss blundar kanske för att sådant här faktiskt händer och det värsta är att det kan drabba precis vem som helst. Det är hemskt att tänka så, försöka förstå hur det känns. Det fullkomligt värker i hela hjärtat bara av att tänka på det. Men alla kan vi göra något, alla kan vi hjälpas åt! För sånt här får bara inte hända!

I min högerspalt finns nu en widget som visar signalement med aktuella fall på bortförda barn. Om vi alla hjälps åt att sprida widgeten så kanske vi kan hjälpa åtminstone en familj. Då är vi en liten bit på vägen. Så snälla, besök denna sida för att få en widget till din blogg. Du kan även hjälpa till genom att anmäla dig som frivilligarbetare eller donera pengar! Ingen kan göra allt – men alla kan göra något!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam