tisdag 17 maj 2011

Mellis

IMG_6561Mmm, mellis!

Så fort vi kom hem från dagis tog Liam sin lille cykel och trampade iväg till mormor. Dock var det ingen som öppnade då mormor jobbade, istället kom han till mig med sina rådjursögon och sa; “Gass, gass, gass!” Bortskämda unge! Han får alltid en massa gott inne hos mormor och vet precis vart han ska gå när han är gottesugen. Gissa om han blev sur när jag berättade att mormor inte var hemma och att han inte skulle få någon glass idag? Aj, aj. Men när han fick öppna ett paket som kommit med posten och fick se sina nya fina sked från Baby Björns facebookgrupp – blev han genast gladare. Och mellisen med yoggi och ostfralla var visst inte så tokig ändå!

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Haha! Mormödrar är nog till för att skämma bort. Edvin lyssnar inte alls på mig när vi är hemma hos "momma", det är som att jag slutar existera i hans värld ibland .. så han är helt klart mormors kille ;)
Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Ja, jag känner också igen det där med mormödrar... På både gott och ont ;D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam